|

شهریار مغانلو به دنبال گلزنی

خرید جنجالی سپاهان خودش را ثابت می کند ؟

شهریار مغانلو

شهریار مغانلو در دو بازی گذشته طلایی پوشان موفق به گلزنی نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

شاگردان محرم نویدکیا در دو بازی گذشته مقابل مس رفسنجان و سپس نفت مسجد سلیمان موفق شده اند 5 گل به ثمر برسانند که این گل ها به ترتیب توسط امید نورافکن، سروش رفیعی، سجاد شهباززاده (دو مرتبه) و گئورگی گولسیانی شده اند ولی هنوز یکی از مهره های کلیدی سپاهان در بخش هجومی یعنی شهریار مغانلو موفق به گلزنی نشده است.

به گزارش «شایانیوز » به نقل از ورزش سه البته ضربه سر مغانلو بود که در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان برای دومین مرتبه به عنوان مهاجم هدف تیم وارد زمین شد بود، می رفت که ثبت کننده اولین گل فصل او باشد ولی درواز بان تیم حریف توپ را مهار کرد و در برگشت این شهباززاده بود که با جایگیری خوبی که داشت، گل دوم خودش و تیمش را وارد دروازه کرد.

شهریار مغانلو

حالا و پس از اینکه طی دو هفته اخیر شهریار موفق به گلزنی در لیگ نشده، دیدار برابر هوادار که از ساعت 18 در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود، فرصت مناسبی برای این بازیکن و البته سایر مهاجمان تیم خواهد بود که با ایفای نقش موثر، سومین پیروزی فصل را به نام شاگردان محرم نویدکیا بزنند.

گفتنی است روز گذشته شهریار مغانلو یکی از بازیکنانی بود که در مراسم رژه تیمی تیم های مختلف باشگاه سپاهان، به شدت از سوی 30 هزار هواداری که در ورزشگاه بودند، مورد تشویق قرار گرفت.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها