|

روزبه چشمی در ترکیب استقلال

بازگشت ستاره جذاب استقلال؛روزبه در ترکیب اصلی

استقلال

روزبه چشمی پس از گذشت 400 روز یک بار دیگر فرصت حضور در ترکیب استقلال را به دست آورد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در حساس ترین دیدار هفته سوم لیگ برتر، در استادیوم آزادی به مصاف تراکتور می رود. فرهاد مجیدی برای این دیدار یک سورپرایز ویژه دارد و آن، قرار گرفتن نام روزبه چشمی در ترکیب اصلی آبی پوشان برای این بازی حساس و مهم است.

به گزارش «شایانیوز » و به نقل از ورزش سه چشمی پس از اینکه یک فصل را در لیگ قطر و تیم ام الصلال سپری کرد، دوباره به فوتبال ایران بازگشت تا لباس استقلال را بر تن کند. با حضور این بازیکن، خیال فرهاد مجیدی نیز بابت خط میانی و حتی در صورت لزوم خط دفاع راحت شده و این بازیکن به نوعی آچار فرانسه تیم مجیدی برای ادامه فصل خواهد بود.

روزبه در شرایطی امروز برای استقلال به میدان می رود که از آخرین حضور این بازیکن در ترکیب اصلی، 400 روز می گذرد. او آخرین بار در دیدار برابر پاختاکور در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال به میدان رفت و پس از آن به ام الصلال پیوست و حالا می تواند تیمش را در بازی بزرگ هفته همراهی کند.

استقلال پس از پیروزی در دو دیدار ابتدایی، به مصاف تراکتور می رود و آبی پوشان امیدوارند تا بتوانند با کسب پیروزی در این بازی مهم، 9 امتیازی شده و برای رقبای خود خط و نشان بکشند. در سمت مقابل نیز تراکتور با یک شکست سنگین در هفته اول و یک برد پرگل در هفته دوم به مصاف استقلال می رود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی