|

دورتموند در تعقیب بایرن

طلایی پوشان به دنبال صدرنشینی + عکس

دورتموند

دورتموند موفق شد با ارائه نمایشی خوب با دو گل از سد تیم کلن عبور کند.

لینک کوتاه کپی شد

دورتموند که جدی ترین رقیب تیم فوتبال بایرن مونیخ برای کسب عنوان قهرمانی محسوب می شود، امروز موفق شد با دو گل کلن را شکست داده و به تعقیب بایرن در صدر جدول ادامه دهد.

به گزارش « شایانیور » و به نقل از ورزش سه کلن بازی را بهتر آغاز کرد و می توانست روی ارسال مارک اوت به گل اول دست پیدا کند، اما ضربه لوکا کیلیان راهی به دروازه نیافت و راهی بیرون زمین شد. در دقیقه 25 مارکو رویس در مرکز محوطه جریمه کلن صاحب موقعیت شد، اما ضربه این بازیکن باتجربه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما در اواخر نیمه اول دورتموند به گل نخست دست یافت. ارسال دقیق جود بلینگهام از سمت راست با ضربه سر دقیق تورگان هازارد به گوشه دروازه همراه شد و این دورتموند بود که با تکیه بر همین تک گل وارد رختکن شد.

کلن خیلی زود و روی ارسال تیلمان به گل تساوی دست یابد، اما ضربه سر مودسته با عکس العمل دروازه بان دورتموند همراه شد. اما در دقیقه 62 و روی ارسال جولیان برانت بود که استفن تیگس در سمت راست محوطه و در دهانه دروازه صاحب فرصت شده و توانست با ضربه سر گل دوم را به ثمر برساند.

01659323

دقایقی بعد آنتونی مودسته این بار از مرکز محوطه دورتموند شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه او این بار هم به بیرون رفت. در دقیقه 73 مت هوملس در دهانه دروازه کلن صاحب موقعیت شد، اما ضربه او از بالای دروازه حریف به بیرون رفت. دقایقی بعد این بار ضربه مارکو رویس از پشت محوطه را سنگربان کلن مهار کرد تا در نهایت دورتموند با همان دو گل حریف خود را مغلوب کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها