|

هشدار شدید منصوریان

مرد استقلالی به سیم آخر زد !

منصوریان

خرمگاه در نشست خبری بعد از بازی با فجر از اولتیماتوم منصوریان به دروازه بان ها خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

صنعت نفت آبادان با نتیجه دو بر صفر مغلوب میهمان خود فجرسپاسی شد تا همچنان در حسرت کسب امتیاز در لیگ بیست و یکم بماند. محمد خرمگاه، در غیاب علیرضا منصوریان سرمربی استقلالی در نشست خبری پس از این بازی حضور یافت. صحبت های او را در ادامه بخوانید:

فجر با یک و نیم موقعیت دو گل زد

به گزارش « شایانیوز » فقط می توانم بگویم که تیم فجر با یک و نیم موقعیت دو گل به ما زد و ما با شش موقعیت در نیمه اول و چهار موقعیت در نیمه دوم به گلی دست پیدا نکردیم. بالاخره این هم یک برد است و در روزی که گلر حریف شش موقعیت را از ما گرفته، دو توپ روی دروازه مان آمده و دو تا گل خورده ایم.

انتظار داریم دروازه بان ها حداقل موقعیت ها را بگیرند

خرمگاه در مورد اشتباهات فردی به ویژه دروازه بانان این تیم در هفته های اخیر گفت: آقای منصوریان یک پیغام دادند که ابتدا از هواداران آبادان عذرخواهی کرده اند. هر دو دروازه بان شاگردان ما بودند؛ یکی در تیم ملی امید و دیگری در نفت و شناخت کافی از آنها داشتیم. ولی خب انتظار این را داریم که این دروازه بان ها حداقل موقعیت ها را بگیرند. متاسفانه در سه بازی گذشته شرایط بازی خوب بوده ولی اشتباهات فردی باعث شده تا با کمترین موقعیت حریف گل بخوریم و با وجود داشتن موقعیت بسیار گلی نزنیم. آقای منصوریان پیغام دادند که توقع زیادی از بچه هایمان داریم. اینجا تیم صنعت نفت آبادان است. باید بیشتر تلاش کنیم که این گونه نباشیم. این پرچم آبادان باید باد بهش بوزد. قول می دهیم که این گونه نخواهد ماند. بازیکنان باید بیشتر دقت کنند.

نمی خواهیم دروازه بانان مان را خراب کنیم

 باید مشکلات را حل کنیم. با کمترین موقعیت می بازیم و دروازه بان حریف بهترین بازیکن زمین بود. این هم یک نوعی از فوتبال است که به آن اتوبوسی می گویند. ایراد را باید از خودمان بگیریم. اگر در نیمه اول یک گل می زدیم تیم حریف این گونه عقب نمی کشید. تمام صحبت آقای منصوریان با بچه ها این بود که ما یک تیم هستیم و این حق هواداران آبادان نیست. همه مشکلات را می دانند و پول نداریم. اگر باختیم همه مان باختیم و باید دست به دست بدهیم تا یک تیم متحد شویم چون خوب بودن کافی نیست. باید عالی باشیم و باید توپ ها به گل تبدیل شود و گلرها مثل یک دیوار دفاعی مستحکم باشند. اصطلاح مربی عزیز را به کار می برم که یک دروازه بان می تواند بهتر از پدر و مادر باشد. ما اصلا نمی خواهیم دروازه بانان مان را خراب کنیم. می خواهیم یک تلنگر به آن ها بزنیم چون بازی داریم و آقای منصوریان پیغام دادند که به خودتان بیایید. من بازهم از طرف مجموعه عذرخواهی می کنم. 70-75 درصد بازی دست ما بود ولی توپ ها به گل نرفت.

بازی هفته بعد مقابل نساجی در مازندران

صحبتی نداریم فقط باید تلاش کنیم تا بچه ها را از نظر روحی و روانی بالا ببریم. می دانیم نساجی تیم خوبی است ولی به دنبال این هستیم که در خانه حریف امتیاز کسب کنیم.

حق تیم نفت این نیست

ما یک تیم هستیم و باختیم. این عین واقعیت است. اگر واقع بین باشیم من روز اول گفتم که ما تاکتیکی، تکنیکی و همه چیز عقب هستیم. کمبود زمان داشتیم و این مثل پازلی است که اگر چند تکه نباشد کامل نیست. اردو نرفتیم، زمان را از دست دادیم و شرایط خوب نداشتیم که ضربه می خوریم. اگر دروازه بان مان ضعف دارد، اگر دفاع اشتباه می کند و مهاجم گل نمی زند همگی به مشکلات ربط دارد. این قول را آقای منصوریان به قدری حالشان بد بود که خواستیم اگر صحبتی دارد بگوید. ایشان فقط گفت که این گله مندی را بکن و بگو که ما باید بلند شویم. حق نفت این نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها