|

صحبت های مهدی مهدی پور

هشدار جدی ستاره فرهاد مجیدی به استقلالی ها

مهدی مهدی پور

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است تیمش اگر موقعیت های نیمه اول را به گل تبدیل می کرد، کسی دیگر حرف از چشم نواز بازی نکردن نمی زد.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی مهدی پور هافبک تیم فوتبال استقلال پس از دیدار برابر تراکتور که با پیروزی یک بر صفر آبی پوشان و کسب سومین پیروزی پیاپی همراه بود، اینطور در مورد روند تیمش صحبت کرد: خدا را شکر شرایطمان خیلی خوب است. سه هفته سه برد و بدون گل خورده. به نظرم شروع خیلی خوبی داشتیم. اما چیزی هست باید دیدمان رو به جلو باشد و برای بازی با فجر آماده شویم تا بتوانیم با 12 امتیاز به استراحت برویم و آماده تر ادامه دهیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه او در مورد اینکه استقلال نتایج خیلی خوبی گرفته ولی چشم نواز بازی نمی کند، بیان کرد: من موافق چشم نواز بازی نکردن استقلال نیستم. ما چهار روز پیش یک بازی سنگین با ذوب آهن داشتیم و آمار دوندگی آنقدر بالا بود که قبلا چنین چیزی ندیده بودم. امروز یک مقدار خسته بودیم ولی موافق چنین موضوعی نیستم. نیمه اول سه چهار موقعیت خیلی خوب داشتیم که اگر گل می شدند، همه اش به به و چه چه می شد.

مهدی پور در واکنش به این سوال که قرعه استقلال در ابتدای فصل خیلی سخت نیست و با دو تیم لیگ یکی قرعه این تیم درآمده، توضیح داد: به هر حال تیم های تازه وارد هم خیلی قابل احترام هستند. ما با هوادار بازی سختی داشتیم و هم با فجر بازی قطعا سختی خواهیم داشت ولی چیزی که هست اینکه ما استقلال هستیم و باید در تمام بازی ها برنده باشیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها