|

شروع درخشان فرهاد مجیدی

اتفاق فوق العاده برای فرهاد مجیدی بعد سومین برد

فرهاد مجیدی

استقلال پس از گذشت 14 فصل توانست سه هفته ابتدایی لیگ برتر را با پیروزی پشت سر بگذارد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در روزی که در فاز دفاعی بی نقص کار کرد و در خط حمله نیز از معدود فرصت هایش به گل رسید، با ضربه سر دیدنی ارسلان مطهری موفق شد از سد تراکتور عبور کند تا لیگ بیست و یکم را با 3 پیروزی متوالی آغاز کرده و از اکنون خود را به عنوان یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی معرفی کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه آبی های پایتخت در شرایطی توانستند از سد تراکتور عبور کنند که آنها در دو بازی ابتدایی فصل از سد تیم های هوادار و ذوب آهن عبور کرده بودند و امروز نیز با دست پر زمین مسابقه را ترک کردند تا استقلال با 9 امتیاز، یکی از بهترین شروع های خود در تاریخ 21 دوره لیگ برتر را تجربه کند.

استقلالی ها پیش از این فقط و فقط یکبار موفق شده بودند لیگ را با 3 پیروزی متوالی آغاز کنند. استقلال در لیگ ششم با هدایت صمد مرفاوی و در اختیار داشتن ستاره هایی چون طالب لو، صادقی، فکری، نوازی، جباری، منصوریان، رحمتی، مرحوم انصاریان، قربانی و... فصل را با 3 پیروزی آغاز کرد.

آنها در گام نخست با گل های نوازی و نورمحمدی (گل بخودی) با نتیجه 2 بر یک از سد ذوب آهن عبور کردند. تیم مرفاوی در هفته بعدی با تک گل علی انصاریان موفق شد مس را در کرمان شکست دهد. استقلال سپس و در هفته سوم در دیداری جذاب و دیدنی با لطف گل دقیقه 84 علیرضا منصوریان با نتیجه 3 بر 2 از سد فجرسپاسی عبور کرد. داسیلوا و اصغر طالب نسب در روزی که آگوستین گیلائوری از زمین بازی اخراج شد، گل های آبی پوشان را به ثمر رساندند.

حالا فرهاد مجیدی توانست پس از پشت سر گذاشتن 14 فصل، استقلال را به سه پیروزی متوالی در سه هفته ابتدایی لیگ برساند. نکته متفاوت با عملکرد قبلی استقلال این است که آنها در لیگ ششم 6 بار موفق به گلزنی شدند و 3 بار نیز دروازه شان باز شد که از این 6 گل زده، 2 مورد آن پنالتی و یک مورد نیز گل بخودی بود. اما آبی ها امسال با مجیدی هیچ گلی دریافت نکردند و 4 بار نیز دروازه رقبا را باز کردند. البته استقلال 2 پنالتی توسط وریا غفوری از دست داد که اگر آنها به گل تبدیل می شدند، اکنون آنها همچون فصل 85-86، شش گل زده را در کارنامه خود به ثبت رسانده بودند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها