|

خط و نشان مجیدی برای باشگاه؛ اجازه جدایی این بازیکن را نمی دهم

فرهاد مجیدی

مجیدی شب گذشته در واکنش شایعاتی مبنی بر پیشنهاد فولاد خوزستان به رضایی و مظاهری گفت: به هیچ عنوان اجازه جدایی به علیرضا رضایی نمی‌دهم.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در این فصل با خرید‌هایی که داشته در بعضی از پست‌ها با ترافیک عجیب و غریبی روبر شده است. یکی از این پست ها، دروازه بانی است؛ جایی که او سه دروازه بان آماده در اختیار دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو، این تیم سیدحسین حسینی و رشید مظاهری را از فصل پیش حفظ کرده و برای فصل جاری، علیرضا رضایی، دروازه بان آینده دار و البته خوب فصل گذشته پیکان را هم خریده است. خرید او مربوط به زمانی بود که شایعه شد یکی از دو دروازه بان اصلی استقلال قرار است این تیم را ترک کنند.

با وجود خریدن رضایی، هر دو دروازه بان دیگر استقلال هم ماندنی شدند تا حالا برای یک پست، استقلال سه دروازه بان فوق آماده در اختیار داشته باشد. همین مورد باعث به وجود آمدن شایعاتی مبنی بر انتقال قرضی یکی دو نفر از آن‌ها شده است. علیرضا رضایی یکی از اسامی است که در هفته‌های اخیر اسمش برای یک انتقال قرضی زیاد به گوش رسیده است. با این حال آنطور که فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری بعد از بازی با تراکتور می‌گوید، این دروازه بان خط قرمز است و بحث انتقالش را باید منتفی دانست.

سرمربی استقلال شب گذشته در واکنش به اینکه شایعاتی مبنی بر پیشنهاد فولاد خوزستان به علیرضا رضایی و رشید مظاهری مطرح شده است، گفت: من به باشگاه هم اعلام کردم، به هیچ عنوان اجازه جدایی به علیرضا رضایی نمی‌دهم. او جوان است و می‌تواند ۱۰ سال گلر تیم ملی باشد. در مورد سایر بازیکنان می‌توانیم با باشگاه مذاکره کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها