|

استقلال فرهاد مجیدی روز به روز مجلسی تر می شود

فرهاد مجیدی

با حضور ژستد، آمادگی یامگا، درخشش خط دفاعی استقلال و جنگندگی هافبک‌های این تیم، این استقلال از این هم «مجلسی تر» خواهد شد!

لینک کوتاه کپی شد

هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر عصر روز گذشته با انجام ۴ دیدار از سر گرفته شد که در حساس‌ترین بازی، استقلال در ورزشگاه آزادی موفق به شکست دادن یک بر صفر تراکتور، یکی دیگر از تیم‌های پرطرفدار ایرانی شد. شاگردان فرهاد مجیدی به این ترتیب موفق شدند بعد از سه بازی، با کسب ۳ برد و ۹ امتیاز همچنان به یکه تازی شان در لیگ برتر ادامه دهند.

به گزارش «شایانیوز»، استقلال در حالی فعلا یکی از دو تیم بالانشین جدول رده بندی است که شروعی بی نظیر در رقابت‌های لیگ برتر داشته است. در ۲۱ دوره از رقابت‌های لیگ برتر، این تیم حالا برای دومین بار است که می‌تواند هر ۳ بازی ابتدایی فصل را ببرد. پیش‌تر صمد مرفاوی در لیگ ششم چنین کاری کرده بود و حالا فرهاد مجیدی دست به تکرار آن شروع رویایی زده است.

تفاوت این استقلال، اما در با صلابت بودن است؛ استقلال جدید فرهاد مجیدی نه تنها در این سه بازی گلی نخورده بلکه با خلق موقعیت روی دروازه رقبا، توانسته تفاضل گل بهتری در مقایسه با آن استقلال به ثبت برساند. البته که این تیم بدشانس بوده که یکی دو پنالتی را هم در این مسیر از دست داده، چون اگر آن‌ها تبدیل به گل می‌شد، وضعیت تفاضل گل تیم آبی پوش تهرانی از این هم بهتر بود.

نکته مهمتر، اما روند رو به رشدی است که استقلال با فرهاد مجیدی به دست آورده است؛ آن‌ها با خرید‌های خوب هنوز فرصت تقویت تیم را دارند و همانطور که فرهاد مجیدی وعده داده، استقلال از این هم تیم بهتری خواهد شد. رودی ژستد تازه‌ترین خرید استقلالی‌ها است که به کادر بازیکنان این تیم اضافه می‌شود؛ مهاجمی که تجربه حضور در سطح اول فوتبال اروپا را دارد و بعید است حتی ۳۳ ساله بودنش مانعی از درخشش احتمالی او در لیگ برتر ایران شود. با حضور ژستد، آمادگی یامگا، درخشش خط دفاعی استقلال و جنگندگی هافبک‌های این تیم، این استقلال از این هم «مجلسی تر» خواهد شد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها