|

دوشنبه 10 آبان پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز می شود؟

پرسپولیس

به نظر می‌رسد اگر وعده مسئولان باشگاه درست باشد، این تیم دوشنبه یا سه شنبه باید خبر خوب شنیدن باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی اش را بشنود.

لینک کوتاه کپی شد

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس چند هفته‌ای می‌شود که به دلیل شکایت ۷۰۰ هزاردلاری گابریل کالدرون، سرمربی سابق این باشگاه بسته است. آن‌ها به همین دلیل نمی‌توانند بازیکن جدیدی بخرند و از طرفی زمان زیادی هم برای خریدن بازیکن تازه برایشان باقی نمانده است.

به گزارش «شایانیوز»، مسئولان باشگاه پرسپولیس، اما ۴ یا ۵ روزی می‌شود که وعده داده اند پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه در عرض ۷۲ ساعت آینده باز می‌شود. آن‌ها گفته اند پول مورد نظر کالدرون فراهم شده، ولی مشکل در انتقال این پول است. در واقع به دلیل تحریم‌ها نمی‌شود این پول مستقیما به حساب کالدرون در سوئیس بنشیند. از این رو، مسئولان باشگاه به سراغ صرافی‌ها رفته و آن‌ها گفته اند ۴۸ ساعت زمان می‌برد تا این رقم به حساب مقصد بنشیند.

با احتساب اینکه امروز یکشنبه، روز تعطیل در کشور‌های اروپایی محسوب می‌شود، به نظر می‌رسد اگر وعده مسئولان باشگاه درست از آب دربیاید، این تیم فردا دوشنبه یا نهایتا روز سه شنبه باید خبر خوب شنیدن باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی اش را بشنود. این موضوع اگر عملی شود دو ویژگی مهم برای پرسپولیسی‌ها در پی خواهد داشت: اول اینکه یک پرونده دیگر در فیفا علیه این تیم بسته شده و از آن مهمتر اینکه پرسپولیس توان خریدن بازیکن خارجی اش را به دست خواهد آورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها