|

طلسم پرسپولیس

پرسپولیس طلسم بزرگش را می شکند ؟

پرسپولیس

اراک تنها شهری است که پرسپولیس هنوز نتوانسته در آن به پیروزی برسد.

لینک کوتاه کپی شد

فصل گذشته سرخپوشان در غیاب ستاره‌های خود به اراک رفتند و در حالی که کمال کامیابی‌نیا و احسان حسینی زوج خط دفاعی این تیم را تشکیل داده بودند، برابر آلومینیوم بازنده شدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه این تنها شکست پرسپولیس در لیگ بیست و یکم بود که البته در نهایت آسیبی به صدرنشینی و قهرمانی سرخپوشان وارد نکرد اما با این حال اراک را به عنوان تنها طلسم باقی مانده لیگ برتر برای پرسپولیس نگه داشته است.

پیش از این پرسپولیس در مسجدسلیمان نتوانسته بود پیروز شود اما در لیگ نوزدهم با پیروزی مقابل این تیم به عنوان قهرمانی رسید و حالا برای سومین برد فصل پای به اراک خواهد گذاشت.

پرسپولیس

بازیکنان پرسپولیس امروز در جلسه فنی شرکت کردند و کادر فنی نکات لازم تاکتیکی و تیمی را از طریق تصاویر ویدئویی برای بازیکنان تشریح کرد. سرخپوشان ابتدا زیر نظر مربی بدنساز تیم، بدن‌ها را گرم کردند و در بخش بعدی، در قالب سه گروه به بازی آقا وسط پرداختند. یحیی گل‌محمدی و کریم باقری نیز در دو گروه حاضر بودند و در کنار سایر بازیکنان تمرین کردند.

مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت و این جلسه تمرینی حدود یک ساعت به طول انجامید و پس آن، بازیکنان بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

پرسپولیس و آلومینیوم فردا ساعت 16 به مصاف هم خواهند رفت.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها