|

ماجرای تمرین استقلال

مشکل بزرگ استقلال ادامه دارد

استقلال

سرمربی استقلال علاقه‌ای به انجام تمرینات تیمش در مجموعه ورزشی انقلاب ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

اگرچه اکثر تمرینات استقلال طی یکسال گذشته در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد اما حالا فرهاد مجیدی تصمیمی برای بردن تمرینات تیمش به این مجموعه ندارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه، مشکل زمین تمرین تیم استقلال که از ماه‌ها قبل وجود داشت، با حضور مصطفی آجورلو در صندلی مدیریت باشگاه حل شد و آبی ها فعلا در زمین آرارات تمرینات خود را برگزار می‌کنند. از طرف دیگر کمپ مرحوم ناصر حجازی نیز زیر کشت رفته و قرار است طی یکی دو ماه آینده آماده شود.

در این شرایط گفته می‌شد که زمین مجموعه انقلاب هم در اختیار استقلال است و آبی ها می‌توانند در این زمین تمرین کنند اما ظاهرا فرهاد مجیدی علاقه‌ای به این موضوع ندارد.

بیژن طاهری، سرپرست استقلال در این خصوص گفته است:‌ «با پیگیری‌هایی که آجرلو انجام داد موقتاً در زمین آرارات تمرین می‌کنیم. هر چند که این زمین ایده‌آل نیست اما از زمین‌های دیگر بهتر است. دیگر به ورزشگاه انقلاب نمی‌رویم چون زمین این مجموعه سفت بود و بازیکنان اذیت می‌شدند.»

در این شرایط تمرینات استقلال در زمین آرارات ادامه می‌یابد و کادرفنی و بازیکنان این تیم در انتظار آماده سازی کمپ حجازی می‌نشینند تا تمرینات خود را در این زمین برگزار کنند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها