|

پرسپولیس باید بجنگد

هشدار جدی به پرسپولیس و یحیی درباره این استقلالی

پرسپولیس

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: استفاده از تک موقعیت‌ها در دیدار مقابل آلومینیوم اراک کمک می‌کند تا پرسپولیس بتواند دست پر از این شهر خارج شود.

لینک کوتاه کپی شد

تیم پرسپولیس در هفته سوم مسابقات لیگ برتر باید در شهر اراک به مصاف تیمی برود که تنها شکست سال گذشته را از آن متحمل شد. امیرحسین فشنگچی درباره شرایط این روزهای پرسپولیس برای دیدار مقابل آلومینیوم اراک اظهاراتی را مطرح کرد:

شرایط پرسپولیس برای دیدار مقابل آلومینیوم اراک را چطور ارزیابی می‌کنید؟

پرسپولیس بعد از شکست تلخی که مقابل الهلال به دست آورد از نظر روحی با افت شدیدی مواجه شده بود. افت شدید روحی پرسپولیس تا حدی بود که در نیمه اول بازی مقابل فولاد خوزستان دیدیم که پرسپولیس هیچ شباهتی به پرسپولیس سال‌های قبل نداشت اما در نیمه دوم کم کم شرایط بهتر شد و پرسپولیس توانست برنده شود.

پرسپولیس را در دو بازی قبلی چطور دیدید؟

این تیم در هر دو بازی در نیمه‌های اول خوب نبود اما در نیمه دوم چهره متفاوتی از خود به نمایش گذاشت. بازی مقابل نساجی یکی از مسابقات خوب پرسپولیس طی ماه‌های اخیر بود که همه ما را به آینده این تیم امیدوار کرد. مهم این بود که پرسپولیس بعد از آن شکست تلخ مقابل الهلال حالا با این دو برد وضعیت روحی روانی بهتری پیدا کرده است.

پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراکی بازی دارد که سال گذشته تنها تیم برنده مقابل پرسپولیس بود؟

شرایط پرسپولیس در فصل جاری با سال گذشته خیلی فرق دارد. سال قبل پرسپولیس مشکلات زیادی داشت. گرچه این تیم الان هم مشکل زیاد دارد که اگر این مشکلات را نداشت الهلال را به راحتی شکست می‌داد.

پرسپولیس

بیشتر توضیح می‌دهید؟

تیم الهلال برای مصاف با پرسپولیس یک مشکل داشت و باید با پرسپولیس می‌جنگید. ولی پرسپولیس برای مصاف با الهلال باید با ۴۰ مشکل مختلف سرشاخ می‌شد و می‌جنگید تا بتواند روی پایش بایستد و در لیگ قهرمانان شرکت کند. شک نداشته باشید پرسپولیس این فصل بهتر از فصل قبل است.

از تیم‌های تحت هدایت رسول خطیبی چقدر شناخت دارید؟

در تیم‌هایی که خطیبی سرمربی‌شان است همیشه بازیکنان جلو مثل خودش سرعتی و ریز نقش هستند و این می‌تواند تا حدی مدافعان آخر پرسپولیس را تحت تاثیر قرار دهند.

منظورتان سید جلال حسینی است؟

نه خیلی زیاد. اما قطعا رسول روی دفاع آخرهای پرسپولیس زوم می‌کند. ولی با این وجود می‌گویم که پرسپولیس شرایطش بد نیست و بازیکنانی که این فصل به پرسپولیس آمده اند اگر بتوانند به شرایط فصل قبل در تیم‌های پیشین خود برگردند بهتر و بهتر هم می‌شوند. البته اینکه آنها جایگزین ستاره‌هایی مثل نوراللهی، کنعانی زادگان و مغانلو شده‌اند و همین امر مسئولیتشان را سنگین‌تر می‌کند.

نقطه ضعف پرسپولیس کجاست؟

پرسپولیس نقطه ضعف چندانی ندارد و تنها نقطه ضعفش شرایط روحی بعد از شکست مقابل الهلال بود که آن هم با این دو برد به نوعی ریکاوری شد. همانطور که گفتم بازیکنان پرسپولیس باید در ۴۰ جبهه بجنگند.

پرسپولیس آلومینیوم اراک را به راحتی شکست می‌دهد یا به سختی؟

در لیگ برتر هیچ بازی راحت نیست و همه مسابقات دشوار هستند. ضمن اینکه این بازی در زمین اراک برگزار می‌شود که شرایطش هم خیلی مساعد نیست. پرسپولیس باید از تک موقعیت‌هایی که بدست می‌آورد بهترین استفاده را ببرد.

منبع: خبرورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها