|

ادعای خواکین کوره‌آ

واکنش ستاره آبی ها به دربی حساس

خواکین کوره‌آ

خواکین کوره‌آ، گلزن آرژانتینی اینتر تاکید کرد با تمام توان برای موفقیت اینتر مبارزه خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

اینتر امروز در دیداری دشوار و با دبل خواکین کوره‌آ در نیمه دوم موفق به غلبه بر اودینزه شد تا امشب به امید توقف تیم هایی چون میلان و ناپولی در بالای جدول باشد. نراتزوری هفته دیگر در دیداری حساس در دربی دلامدونینا به مصاف میلان می رود، اما خواکین کوره‌آ تاکید کرد این تیم ابتدا به بازی مقابل شریف در لیگ قهرمانان و بعد دربی فکر خواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه خواکین کوره‌آ گفت: "بازی بسیار پیچیده ای بود و این برد برای اینتر خیلی مهم است. ما هرگز تسلیم نشدیم و اگرچه در طول مسابقه فضای کمی داشتیم، اما موفق به کسب پیروزی شدیم و حالا من به عملکرد این تیم افتخار می کنم. این مصدومیت هایی که اخیرا برای من اتفاق افتاده، باعث اجازه نداده بود من در اوج آمادگی باشم، اما حالا به مرز آمادگی رسیده ام و می خواهم از هر لحاظ به موفقیت اینتر کمک کنم.

دربی هفته آینده مقابل میلان؟  قطعا ابتدا باید به دیدار بعدی خود در لیگ قهرمانان مقابل شریف فکر کنیم. باید در این دیدار برنده باشیم و با تمام تمرکز در میدان حضور شویم. همه بازیکنان با تمام توان در زمین حاضر خواهند شدد. ما اول به آن مسابقه و بعد به دربی فکر می کنیم. من همیشه سعی می کنم به تیم کمک کنم، در نیمه اول شرایط را خیلی خوب مدیریت نکردم، اما هرگز از تلاش کردن دست نمی کشم و به این مسیر ادامه خواهم داد.

بازی کردن در کنار لائوتارو مارتینز؟ رابطه من با همه بازیکنان اینتر خیلی خوب است. من و لائوتارو نیز رابطه خوبی داریم و همه ما یک چیز می خواهیم."

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها