|

امیدواری سایپا

سایپا به لیگ برتر باز می گردد؟

سایپا

مدیرعامل سایپا پس از پیروزی این تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول مقابل مس کرمان اعلام کرد که پرونده شکایت از سازمان لیگ درباره نتیجه بازی فصل…

لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل سایپا پس از پیروزی این تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول مقابل مس کرمان اعلام کرد که پرونده شکایت از سازمان لیگ درباره نتیجه بازی فصل گذشته مقابل پیکان همچنان در جریان است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از  "ورزش سه" مهرداد سراجی مدیرعامل باشگاه سایپا پس از پایان دیدار تیم فوتبال سایپا در مقابل مس کرمان در هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال ایران که در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار می‌شد و با پیروزی نارنجی‌پوشان سایپا خاتمه یافت، در گفتگو با خبرنگاران گفت: امروز یک روز خوب برای فوتبال لیگ یک بود، یک بازی خیلی خوب را ما امروز شاهد بودیم؛ سطح و تراز بازی، همسطح لیگ برتر بود و این مسئله جای خوشحالی و خرسندی دارد. جا دارد همینجا به تیم مس کرمان، اعضای کادرفنی و مدیران باشگاه‌شان تبریک بگویم. هم‌چنین به بازیکنان و کادرفنی خودمان هم جا دارد خداقوت و خسته نباشید بگویم.

وی افزود: کیفیت بازی می‌تواند ارتباط مستقیمی با کیفیت زمین داشته باشد و من باید تشکری از همکاران ورزشگاه داشته باشم که این مجموعه را برای ما مهیا کرده‌اند و انشالله سازمان لیگ برنامه‌ای را تدوین کند که بقیه باشگاه‌ها هم از زمین مناسب برخوردار باشند.

سراجی درباره پرونده شکایت از سازمان لیگ به CAS درباره دیدار فصل گذشته مقابل پیکان توضیح داد: ما شرایط را داریم جلو می‌بریم، دادخواست‌مان ارائه شده و چند روز دیگر اولین نشست ویدئوکنفرانسی را با قاضی پرونده داریم و ما همه مدارک‌مان را ارائه کردیم و پاسخ‌هایی که دادگاه، قاضی و طرفین دعوی از ما خواستند را ارائه کردیم و امیدواریم هر چه زودتر رأی صادر شود و تکلیف این پرونده معلوم شود و من امیدوارم که این رأی به سود باشگاه سایپا باشد.

مهرداد سراجی در پاسخ به سرنوشت رأی و احتمالا آن گفت: به هر حال باید ببینیم که سازمان لیگ چه تصمیمی می‌گیرد و چه اتفاقی می‌افتد، آن‌چیزی که به عنوان وظیفه من به عنوان مدیرعامل باشگاه است، این است که از حقوق باشگاه سایپا صیانت کنم و این حقی که از باشگاه تضییع شده را پیگیری کنم.

او در بخش پایانی صحبت‌های خود در این‌باره گفت: یک تیم حقوقی متشکل از همکاران حقوقی در باشگاه چند نفر از افراد حقوقی که از بیرون باشگاه به ما کمک می‌کنند، این‌ها در واقع پرونده را رصد می‌کنند و ما وظیفه‌مان این است که حقوق پایمال شده سایپا را پیگیری کنیم؛ این‌که در نهایت چه اتفاقی می‌افتد، تصمیمی است که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال خواهند گرفت.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها