|

بازگشت یوونتوس

تمهیدات جدیدی آلگری برای بازگشت یوونتوس

آلگری

مکس آلگری تمهیدات جدیدی را برای بازگشت یوونتوس به اوج در نظر گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

نشریه گاتزتا دلااسپورت در گزارشی مدعی شد مکس آلگری قصد دارد یوونتوس را پس از شکست‌های متوالی سری آ مقابل ساسولو و ورونا، تمریناتی متوالی برای بازیکنان طراحی کرده و آنها را تا چند روز در کمپ باشگاه نگه دارد.

به گزارش «شایانیو» و به نقل از  "ورزش سه"، یوونتوس از 11 بازی ابتدایی خود تنها 15 امتیاز دارند و در حال حاضر در چهار بازی این فصل در سری آ مغلوب شده که هرگز اتفاق مرسومی برای این تیم نیست. یوونتوس روز سه شنبه یک بازی مهم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل زنیت سن پترزبورگ داشته و سپس در لیگ ایتالیا به مصاف فیورنتینا خواهد رفت.

مکس آلگری قصد دارد از فردا تا شنبه آینده تیم را اردو قرار داده و اجازه ندهد کسی در این مدت راهی خانه شود. البته یک هتل در مجموعه تمرینی کونتیناسا وجود دارد که شرایط اسکان را بازیکنان آسان می کند، اما به هر حال این تصمیم مکس آلگری نشان می دهد او هرگز از میزان آمادگی بازیکنان یوونتوس راضی نیست و در واقع قصد دارد اینگونه به نوعی به آنها تشر هم بزند.

در صورت برتری میلان یا ناپولی در مسابقات امشب، فاصله یوونتوس با صدر جدول به 16 امتیاز افزایش خواهد یافت و با این شرایط، شاید خوش بین ترین هوادار بیانکونری نیز شانسی برای موفقیت این و فتح اسکودتو فائل نیست. یوونتوس فصل قبل تحت هدایت آندره آ پیرلو در رده چهارم جدول لیگ ایتالیا قرار گرفت و این فصل حتی رسیدن به این رتبه هم برای بیانکونری دشوار شده است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها