|

نگرانی یحیی گل محمدی؛ برای حریفانمان راحت پنالتی می‌گیرند

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: بیش از ۱۰۰ میلیارد از AFC طلبکار هستیم و اگر این پول را به ما می‌دادند بدون دردسر مجوز حرفه‌ای‌مان صادر می‌شد.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل آلومینویم اراک در هفته سوم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید: 

*هفته سوم را در پیش داریم و با توجه به شرایط جدول این مسابقه شرایط حساسی دارد. ما با تیمی بازی داریم که تیم دونده‌ای است، یکدست است و از پدیده‌های این فصل محسوب می‌شود. می‌دانم بازی کردن در اراک مقابل آن سخت است. مطمئنم بازی فنی و خوبی خواهد شد و ان‌شاءالله بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم. هدف‌مان هم قطعاً همین است، ولی باید بجنگیم و تلاش کنیم برای رسیدن به آن.

*بیش از ۱۰۰ میلیارد از AFC طلبکار هستیم و اگر این پول را به ما می‌دادند بدون دردسر مجوز حرفه‌ای‌مان صادر می‌شد. در مجموع شرایط تیم‌های ایرانی خوب نیست و این نشان می‌دهد ساختار تیم‌های کشورمان ضعیف است. ما باید روی این مسائل کار کنیم. باز هم جای شکرش باقی است که توانستیم مجوز حرفه‌ای را بگیریم.

*اتفاقات خودمان را با تیم‌های دیگر وقتی مقایسه می‌کنیم که خیلی راحت برای‌شان پنالتی گرفته می‌شود، یک مقدار نگران‌کننده است. ما یک گل سالم هفته قبل زدیم، ولی مردود شد و در مقابل فولاد هم یک پنالتی به ضررمان گرفتند. متأسفانه این‌ها نگرانی ایجاد کرده است. امیدوارم با دقت بیشتری این مسائل رسیدگی شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها