|

آبی ها به دنبال جذب رضایت بازیکن مازادشان

احمد موسوی که خارج از زمان قانونی نامش در لیست مازاد استقلال قرار گرفته و حاضر نیست برای خروج نامش از لیست با باشگاه توافق کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گفته فریبرز محمودزاده، استقلال تنها در شرایطی می تواند نام احمد موسوی را از لیست خارج کند که رضایت این بازیکن را به دست بیاورد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری، احمد موسوی بازیکنی است که خارج از زمان قانونی نامش در لیست مازاد استقلال قرار گرفته و به همین دلیل هم حاضر نیست برای خروج نامش از لیست با باشگاه توافق کند.

از طرف دیگر استقلال روز گذشته عقد قرارداد با ژستد را رسما اعلام کرد تا این شائبه به وجود بیاید این اتفاق چطور رخ داده و آیا او می تواند برای استقلال بازی کند یا نه؟

وقتی با فریبرز محمودزاده تماس گرفتیم که در این مورد از او سوال کنیم، وی ترجیح داد به این شکل به آن پاسخ بدهد:  من به طور کلی جواب این سوال را می دهم، وقتی باشگاه نام بازیکنی را بعد از زمان قانونی در لیست مازاد قرار می دهد، فقط باید با وی توافق کند و راه قانونی دیگری وجود نخواهد داشت.

وقتی از رییس کمیته نقل و انتقالات در مورد چگونگی صدور کارت بازی برای رودی ژستد سوال کردیم او به این شکل پاسخ داد: اسناد باشگاه محرمانه است و ما حق نداریم در مورد آن توضیح بدهیم. این سوال را بهتر است از باشگاه بپرسید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها