|

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک؛ 10 آبان 1400

ترکیب احتمالی پرسپولیس

هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر امروز با انجام 3 بازی پیگیری می‌شود که در حساس‌ترین بازی، تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم به مصاف هم می روند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در سومین بازی از رقابت‌های لیگ برتر به اراک سفر کرده تا برابر آلومینیوم این شهر به میدان برود. شاگردان یحیی گل محمدی دو بازی قبلی برابر تیم‌های فولاد و نساجی را برده اند و در تلاش هستند تا مثل دیگر تیم‌های مدعی لیگ، سومین برد پیاپی شان را به دست بیاورند.

به گزارش «شایانیوز»، یحیی گل محمدی در شرایطی قرار است امروز به مصاف آلومینیوم اراک برود که ظاهرا فقط ۲ تغییر در ترکیب اولیه تیمش در مقایسه با نساجی در هفته دوم خواهد داشت. گل محمدی علاقه‌ای به دست زدن به ترکیب تیم برنده ندارد و حداکثر و تا جایی که مجبور نشود یک یا دو تغییر را اعمال خواهد کرد. تغییر اصلی این بازی می‌تواند مربوط به ورود سیامک نعمتی به پست دفاع راست پرسپولیس آنهم از همان ابتدای بازی باشد. ضمن اینکه مصدومیت امید عالیشاه هم می‌تواند منجر به تغییر بعدی در ترکیب شود.

سبک بازی با دو مهاجم هم برای پرسپولیس جواب داده و ظاهرا قرار نیست یکی از هافبک‌ها در پست مهاجم کاذب بازی کند. به این ترتیب در مقایسه با دیدار پرسپولیس – نساجی در هفته دوم، می‌شود انتظار داشت که ۲ تغییر در ترکیب اولیه به وجود بیاید.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک

حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، وحید امیری، سیامک نعمتی، میلاد سرلک، رضا اسدی، مهدی ترابی، احسان پهلون، عیسی آل کثیر، مهدی عبدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها