|

سومین بازی بدون کلین شیت پرسپولیس؛ قهرمان گم شده؟

سه بازی بدون کلین شیت، موضوعی نیست که پرسپولیس به آن عادت داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

سه بازی بدون کلین شیت، موضوعی نیست که پرسپولیس به آن عادت داشته باشد. آماری که برای رسیدن به قهرمانی، کمی نگران کننده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال360، پرسپولیس در اراک و مقابل آلومینیوم، نمایش ضعیفی داشت و اولین شکست فصل را پذیرفت. آن‌ها در این بازی، نتوانستند موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف به وجود آورند و آلومینیوم با استفاده از موقعیت‌هایش، تک گل بازی را زد. شکست در هفته سوم لیگ، اتفاق خوبی برای پرسپولیس محسوب نمی‌شود اما نکته نگران کننده‌تر برای آن‌ها آمار کلین شیت‌های تیم است. پرسپولیس برای چهارمین بار در تاریخ لیگ برتر، هفته سوم را بدون کلین شیت تمام کرد.

در 5 فصل گذشته لیگ که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شده، آن‌ها همیشه تا هفته سوم موفق به ثبت کلین شیت شده بودند. پیش از این فقط در 3 دوره لیگ، پرسپولیس در هر سه بازی اول دروازه‌اش باز شد. لیگ نهم با زلاتکو کرانچار، لیگ یازدهم با حمید استیلی و لیگ پانزدهم یعنی فصل اول برانکو، پرسپولیس شرایط مشابهی داشت. نکته مشترک هر سه فصل، قهرمان نشدن پرسپولیس بود. لیگ نهم پرسپولیس چهارم شد، لیگ یازدهم بدترین جایگاهش در تاریخ لیگ را به دست آورد و لیگ پانزدهم با وجود عملکردی خوب، بخاطر همین نقطه ضعف قهرمانی را از دست داد.

هشدار بزرگ‌تر برای پرسپولیس، عدد صفر مقابل گل‌های خورده استقلال و سپاهان است. دو رقیب اصلی پرسپولیس در این فصل، هر سه بازی توانسته‌اند دروازه‌شان را بسته نگه دارند و به لطف همین عملکرد، تا پایان هفته سوم تمام امتیازات ممکن را گرفته‌اند. استقلال دو بازی از این سه بازی را، با برد حداقلی و به لطف عملکرد خوب در خط دفاعی پیروز شده است. در بین 5 تیم بالای جدول، پرسپولیس فعلا ضعیف‌ترین آمار گل‌های خورده را دارد. تیمی که در سال‌های اخیر قهرمانی‌هایش را بیشتر از گل‌های پرتعداد در خط حمله، مدیون آمار دفاعی فوق العاده بوده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها