|

ولخرجی 15 میلیاردی استقلالی ها فقط برای 2 بازیکن!

رقم قرارداد دو بازیکن خارجی استقلال با این تیم مشخص شد که هزینه انتقال ژستد و یامگا مبلغی بالغ بر ۵۶۰ هزار یورو است.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در بازار نقل و انتقالات تابستانی موفق به جذب دو بازیکن خارجی شد. رودی ژستد و کوین آرتور یامگا بازیکنانی هستند که با نظر فرهاد مجیدی به جمع آبی های پایتخت اضافه شدند و طی روزهای گذشته اخباری درخصوص میزان قرارداد بازیکنان جدید و خارجی استقلال در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی، طبق اطلاعات موثقی که از باشگاه استقلال رسیده، مدیریت باشگاه قصد داشته است پس از جذب کوین یامگا و رودی ژستد، تصویر قرارداد این دو بازیکن را به شکل رسمی منتشر کند اما از آنجایی که بندی مبنی بر محرمانه بودن این توافق نامه در متن قرارداد هر دو بازیکن وجود داشت، استقلالی ها قادر به انتشار آن نخواهند بود و همین مسئله باعث گمانه زنی ها و شایعاتی درخصوص مبلغ قرارداد ژستد و یامگا شد.

در همین راستا مشخص شد که مبلغ قرارداد کوین یامگا با استقلال ۳۰۰ هزار دلار است که برای جدایی این بازیکن از وایله بولد کلاب، بندی در قرارداد یامگا با آبی پوشان وجود دارد تا از میزان قرارداد او مبلغی به باشگاه دانمارکی پرداخت شود تا او بتواند با فسخ قرارداد، بدون مشکل راهی ایران شود. البته این بند در قرارداد

در مورد رودی ژستد نیز رقم منتشره در فضای مجازی صحت نداشته و مبلغ قرارداد این بازیکن سالیانه ۳۰۰ هزار یورو است که البته هزینه ای جدا بر این رقم بابت دریافت رضایت نامه به باشگاه پانه تولیکوس یونان پرداخت شده است تا این مهاجم بلند قامت بتواند بدون مشکل با استقلال قرارداد امضا کند. لازم به ذکر است که از میزان مبلغ پرداختی به باشگاه یونانی اطلاعاتی در دست نیست.

بدین ترتیب استقلالی ها برای جذب یامگا ۳۰۰ هزار دلار پرداخت کرده اند که این رقم شامل پرداخت بند فسخ این بازیکن به باشگاه وایله بولد کلاب نیز هست و آبی پوشان برای جذب رودی ژستد نیز ۳۰۰ هزار یورو هزینه کرده اند که مبلغ دریافت رضایت نامه این مهاجم به صورت جدا به پانه تولیکوس پرداخت شده است. 

با تبدیل ۳۰۰ هزار دلار یامگا به یورو (حدود ۲۶۰ هزار یورو) مشخص شد که استقلال به طور کلی حدود ۵۶۰ هزار یورو برای جذب قرارداد سال اول دو بازیکن خارجی خود هزینه کرده که البته باید رقم پرداختی آبی پوشان به پانه تولیکوس را نیز در نظر گرفت که تاکنون میزان آن مشخص نشده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • حسین ارسالی در

    خب که چی مثلاً موشک و بمب کشف کردید؟ اینها که از خیلی از بازیکنان ایرانی به صرفه تر هستن و کمتره رقم قراردادشون، تازه، کیفیتشون هم خیلی بالاتره ماشالا... حسودان و بخیلان چشمشون نزنن، ایشالا یکیشون یا جفتشون می تونن آمار فوق العاده گلزنی و پاس گل به جا بذارن، الان توی تیم پیروزی، چند بازیکن هستن که تنهایی، یعنی فقط یه نفر ١۵ میلیارد و ٢٠ میلیارد می گیره، یعنی یه نفر اندازه جفت بازیکنای خارجی استقلال، چرا اونارو بررسی نمی کنید و نمی گید؟واقعاً مسخره ست این حرفا، تازه دو سه خارجی دارن می گیرن که معلوم نیست بدون اسپانسر و کارگزار از کجا و کدوم صندوق و بانک بیت المال داره باهاشون زد و بند می کنه و پول می ده و بعدا گندش درمیاد، مث ٢٢ میلیاردی که از صندوق کارآفرینی مناطق محروم( پول اشتغالزایی مناطق محروم رو بابا حمید براشون جور کرد، صندوقی که ۴٠٠ میلیون هم به زور وام می ده برای مناطق محروم) باهم بالا کشیدن و ارز دولتی گرفتن و فروختن که پول کالدرون رو بدن. الان با این قیمتای گزاف بعضی بی کیفیت های داخلی، شاه فرهاد و سردار عزیز، خارجی درجه یک باصرفه خریدن و کیفیت لیگ و تیم ملی رو بالا بردن بده؟ چرا اینو فقط می گید؟همین اسدی نیمکت نشین و ترابی و مغانلو که امسال و پارسال تیم پیروزی از خارج آورد، هر کدوم ٢٠، ٢۵میلیارد حداقل آب خورد، شایدم بیشتر، یعنی ۶٠ تا ٧۵ میلیارد فقط برای ٣ نفر، تازه بخش اصلیش به دلار!!!!!!! چرا اینارو نمی گید؟ واقعاً که مسخره ست... با تشکر

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی