|

شرایط سخت قاسمی‌نژاد؛ نیمکت نشینی خرید پرحاشیه آبی ها

امین قاسمی نژاد

امین قاسمی نژاد ستاره پدیده حالا در شرایطی به استقلال پیوسته که اوضاع خوبی ندارد و فرصتی برای بازی پیدا نمی‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

 امین قاسمی‌نژاد، پرحاشیه‌ترین خرید استقلال در نقل و انتقالات این فصل بود. استقلالی‌ها که تابستان تلاش کردند خریدهای‌شان را در آرامش و بی سر و صدا انجام دهند، برای رسیدن به قاسمی‌نژاد سدی به نام پرسپولیس را مقابل‌شان داشتند. استقلال مهدی قایدی را از دست داده بود و پرسپولیس، برای جانشینی شهریار مغانلو دنبال یک مهاجم بزرگ می‌گشت. در نهایت استقلال، توانست برنده این دوئل بزرگ بشود اما پس از گذشت 3 هفته از لیگ، به نظر می‌رسد قاسمی‌نژاد فاصله زیادی با ترکیب اصلی استقلال پیدا کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، استقلال مجیدی این فصل، معمولا با یک مهاجم هدف بازی می‌کند. ارسلان مطهری، گزینه اصلی فرهاد مجیدی برای این پست است. استقلالی‌ها با رودی ژستد، مهاجم 33 ساله فرانسوی هم قرارداد بسته‌اند. با بودن مطهری و ژستد، قاسمی‌نژاد شانس چندانی برای بازی در این پست نخواهد داشت. پشت سر مطهری هم دو بازیکن خلاق قرار می‌گیرند. سبحان خاقانی و امیرحسین حسین‌زاده، گزینه‌های مجیدی در هفته اول برای این پست بودند. از هفته دوم، سرمربی استقلال کوین یامگا را جانشین خاقانی کرد. این یعنی قاسمی‌نژاد، جزو گزینه‌های اصلی این پست هم محسوب نمی‌شود. بازی با تراکتور که مجیدی تصمیم گرفت مطهری را نیمکت نشین کند، حسین‌زاده و یامگا جلوتر رفتند و زوج خط حمله استقلال را تشکیل دادند.

قاسمی‌نژاد بازی با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا هم نیمکت نشین بود و نیمه دوم، جای خاقانی را گرفت. او امیدوار بود با شروع فصل، جلوتر از خاقانی بتواند جایگاه ثابتی برای خودش در استقلال پیدا کند. ورود مانگا و ژستد اما، اوضاع را برای او تغییر داده است. ستاره پدیده که نیم فصل لیگ بیستم هم به استقلال لینک شده بود، حالا در شرایطی به این باشگاه پیوسته که اوضاع خوبی ندارد و فرصتی برای بازی پیدا نمی‌کند. قاسمی‌نژاد برای رسیدن به ترکیب اصلی استقلال، یا باید بتواند یک نفر از بین یامگا و حسین‌زاده را نیمکت نشین کند یا منتظر مصدومیت آن‌ها برای پیدا کردن فرصت باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها