|

پرسپولیسی ها چرا زیر بار اجرای پیشنهاد آجورلو نمی رود؟

مجید صدری یک بار دیگر مخالفت خود را با اجرای پیشنهاد مدیرعامل استقلال علنی کرد

لینک کوتاه کپی شد

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید اگر چه خواهان تبلیغات محیطی است اما نه به کارگزار مدنظر مصطفی آجورلو اعتماد دارد و نه قبول‌ می کند کارگزار باشگاه استقلال کار تبلیغات سایر تیم‌ های لیگ برتری را انجام بدهد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری، اگرچه مجید صدری و مصطفی آجورلو همزمان با هم عضو ستاد چابک سازی سازمان لیگ شدند تا پیگیر موضوع تبلیغات محیطی باشند اما مجید صدری علنا با پیشنهاد مدیرعامل استقلال مخالف است و تمام توان خود را به کار گرفته تا مانع اجرای این پیشنهاد شود. سرپرست باشگاه پرسپولیس این بار به نیت و ماهیت کارگزار باشگاه استقلال تشکیک وارد کرده و مدعی است نه مصطفی آجورلو وقت می کند پیگیر منافع سایر باشگاه‌های لیگ برتری باشد و نه کارگزار معرفی شده از سوی استقلال سوابق روشنی دارد.

مجید صدری این بار مدیرعامل استقلال را متهم کرد که می‌خواهد با به زبان آوردن رقم‌های میلیاردی فشار را روی باشگاه‌های دیگر زیاد کند و حرف های هوادار پسند بزند. با ادامه این رویه، به نظر می‌رسد طرح تبلیغات محیطی یک طرح کاملاً شکست خورده است چرا که اجرای این طرح به اتحاد باشگاه‌ها نیاز دارد اما در حال حاضر سرپرست پرسپولیس به طور علنی در حال جنگ با مدیرعامل استقلال است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با انتشار متنی در شبکه های اجتماعی مواضع سازمان لیگ علیه باشگاه‌ها را تقویت کرد چرا که به طور علنی به این موضوع اشاره داشت که کارگزار پیشنهادی از سوی باشگاه استقلال شرایط روشنی ندارد و بابت اجرای تبلیغات سال های قبل برای سازمان لیگ به فوتبال بدهکار است و نمی تواند دوباره مجری طرح تبلیغات محیطی باشد.

البته مدیرعامل پرسپولیس ادعا می کند این باشگاه خواهان حق تبلیغات محیطی است اما نکته اینجاست که باشگاه پرسپولیس نمی‌خواهد این طرح را کارگزار معرفی شده از سوی باشگاه استقلال اجرا کند.

photo_2021-11-04_10-54-12

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها