|

استقلال منتظر هدیه پرسپولیس؛ اولین صدرنشینی با فرهاد؟

استقلال با وجود توقف در شیراز، می‌تواند برای اولین بار با فرهاد مجیدی صدرنشینی در لیگ برتر را تجربه کند.

لینک کوتاه کپی شد

گل دیرهنگام فجرسپاسی به استقلال، اجازه نداد مجیدی بتواند رکورد صددرصد پیروزی در این فصل را ادامه دهد. مجیدی صاحب بهترین شروع استقلال در تاریخ لیگ برتر است و همچنان، این رکورد را با صمد مرفاوی شریک خواهد بود. او اما فرصت این را خواهد داشت که برای اولین بار، با استقلال حضور در صدرجدول لیگ برتر را تجربه کند.

سپاهان صدرنشین هفته‌های ابتدایی لیگ، در بازی این هفته با ذوب آهن شکست غافلگیر کننده‌ای داشت. آن‌ها یک پنالتی از دست دادند، 10 نفره شدند و دربی اصفهان را واگذار کردند. استقلال با توجه به شکست سپاهان، توانست بالاتر از این تیم فعلا به صدرجدول برسد. آن‌ها برای صدرنشینی پایان هفته باید منتظر بازی‌های فردا باشند. گل‌گهر و آلومینیوم، دو تیم 7 امتیازی لیگ هستند که فردا بازی‌های‌شان را برگزار می‌کنند. هر دو تیم، تفاضل مثبت 4 را دارند و در صورت پیروزی، بالاتر از استقلال صدرنشین لیگ می‌شوند. نکته امیدوار کننده برای استقلال، بازی‌های سخت این دو تیم است. آلومینیوم در رفسنجان، با مس بازی می‌کند و گل‌گهر در تهران، روبروی پرسپولیس قرار می‌گیرد. در صورتی که هیچکدام نتوانند در بازی‌های خارج از خانه‌شان پیروز شوند، استقلال صدرنشین لیگ در هفته چهارم خواهد بود. پیکان 7 امتیازی، یک بازی عقب افتاده با ذوب آهن دارد که معلوم نیست چه زمانی برگزار خواهد شد.

مجیدی و استقلال تا امروز، هیچوقت صدرنشینی پایان هفته را تجربه نکرده‌اند. مجیدی سه مقطع، سرمربی استقلال شده و در هیچکدام از آن‌ها، نتوانسته از روز اول روی نیمکت بنشیند. او هفته‌های آخر لیگ هجدهم جانشین وینفرد شفر شد و نیم فصل لیگ نوزدهم و بیستم، جای آندره‌آ استراماچونی و محمود فکری را گرفت. در همه این موارد، او زمانی روی نیمکت استقلال نشست که این تیم صدرنشین لیگ نبود و خودش هم، نتوانست به صدر برسد. مجیدی حالا می‌تواند با صدرنشینی زودهنگام در لیگ بیست و یکم، طلسم را بشکند و نشان بدهد با تیمی که بسته، آماده قهرمانی و پایان انتظار 9 ساله استقلال است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها