|

شاهین بیانی: وضعیت استقلال با برد برابر فجر بهتر می شد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید شرایط بد زمین چمن ورزشگاه حافظیه، روی روند بازی‌ استقلال مقابل فجر تاثیرگذار بود.

لینک کوتاه کپی شد

شاهین بیانی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تساوی یک بر یک آبی‌پوشان پایتخت مقابل فجرسپاسی در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: در فوتبال حرفه‌ای، کیفیت زمین خیلی مهم است. کیفیت زمین ورزشگاه حافظیه شیراز طوری نبود که دو تیم بتوانند فوتبال خوبی بازی کنند و در این بازی نتوانستیم کیفیت ایده‌آلی را از دو تیم شاهد باشیم. استقلال می‌توانست برنده بازی باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا؛ تیم فوتبال استقلال تهران که تا دقایق آخر بازی مقابل فجر به سه امتیاز بازی رسیده بود، با اشتباه حسینی در دقایق پایانی برد را با تساوی عوض کرد. شاهین بیانی در ادامه صحبت های خود درباره بازی گفت: این نتیجه چیزی از ارزش‌های استقلال کم نمی‌کند. به نظر من کسب یک امتیاز در چنین شرایط اتفاق خوبی است اما اگر بازی با نتیجه  پیروزی به پایان می‌رسید، وضعیت استقلال خیلی بهتر می‌شد.

مدافع سابق تیم ملی درباره تاثیرگذاری کوین یامگا و رودی ژستد در بازی‌های آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: حضور یامگا می‌تواند خیلی به استقلال کمک کند. به نظر ژستد هنوز به آمادگی کاملی نرسیده است. به نظر من اگر بازیکنی مثل چشمی بتواند زودتر شرایط ایده‌آلی کسب کند، اتفاقات خیلی بهتری برای آبی‌ها رقم خواهد خورد.

او ادامه داد: اگر حسینی لیز نمی‌خورد، می‌توانست به راحتی به توپ برسد و فکر می‌کنم یامگا هم از بازیکن هدف خود جدا شد تا این گل در دقایق پایانی رقم بخورد. اگر ما این بازی را برده بودیم، شاید شرایط جدول تغییر می‌کرد. الان به نظر من لیگ تازه شروع شده است و استقلال باید همچنان امتیازات لازم را جمع کند تا ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. به نظر من استقلال جزو شانس‌های قهرمانی است و هواداران این تیم هم چیزی به جز قهرمانی از شاگردان مجیدی نمی‌خواهند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها