|

موسوی سکو نشین می شود یا فسخ میکند؟

این احتمال وجود دارد که تا 24 ساعت آینده تکلیف مدافع استقلال مشخص شود.

لینک کوتاه کپی شد

حتما در جریان ماجرای احمد موسوی و استقلال هستید. فرهاد مجیدی به این بازیکن اعلام بی‌نیازی کرده اما استقلال برای قطع همکاری با او نیاز به جلب رضایت موسوی ندارد و با توجه به اینکه موسوی علاقه زیادی برای اثبات مجدد خودش به مجیدی دارد، حاضر به جدایی از استقلال نشده تا آبی‌ها برای گرفتن کارت بازی رودی ژستد، نام ابوالفضل جلالی را از فهرستشان خارج کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ با توجه به اینکه مهلت نقل و انتقالات تابستانی فردا به پایان می‌رسد، موسوی برای جدایی از استقلال، نهایتا باید تا 24 ساعت آینده تصمیم بگیرد

اگر او بخواهد در استقلال بماند که حداقل تا نیم فصل در کنار این تیم خواهد بود و البته که باید دید وضعیت قرارداد این بازیکن با استقلال و مسائل مالی به چه شکل خواهد بود..

از طرف دیگر و طبق شنیده‌های فوتبالی، موسوی از هوادار پیشنهاد دارد و اگر این تیم بتواند به لحاظ مالی با موسوی به توافق برسد، این احتمال وجود دارد که موسوی حاضر شود با دریافت بخشی از قرارداد سه و نیم میلیارد تومانی اش از استقلال برای جدایی از جمع شاگردان فرهاد مجیدی رضایت دهد یعنی برای مثال 1.5 میلیارد از استقلال بگیرد و چنین رقمی را هم از هوادار دریافت کند تا با تیم جدیدش قرارداد امضا کند.

قرار بود امروز موسوی جلسه‌ای با مدیران استقلال در ارتباط با این موضوع داشته باشد و باید دید تکلیف او نهایتا چه خواهد شد.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها