|

آنچلوتی: اوضاع بارسلونا خیلی عجیب است!

سرمربی ایتالیایی رئال پس از برتری 2-1 بر رایو در مورد وضعیت بد این روزهای بارسا هم صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

رئال مادرید شب گذشته در ادامه دیدارهای هفته سیزدهم لالیگا، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل رایووایکانو به میدان رفت و با نتیجه 2-1 پیروز شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ گل‌های تونی کروس و کریم بنزما در دقایق 14 و 38 باعث شد کهکشانی‌ها با پیروزی راهی رختکن شوند. تلاش دو تیم برای گلزنی در نیمه دوم ثمری نداشت، تا اینکه رادامل فالکائو در دقیقه 77 توانست یکی از گل‌های خورده رایووایکانو را جبران کند.

رئال مادرید با این برد و کسب 27 امتیاز به صدر جدول مسابقات بازگشت. رایووایکانو هم که دو هفته پیش با غلبه بر بارسلونا در قالب تیمی شگفت‌انگیز ظاهر شد، با 20 امتیاز جایگاه ششم جدول لالیگا را به خود اختصاص داده است.

139302040038356732597754

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« 75 دقیقه خوب بودیم و سپس نزدیک بود پیروزی را از دست بدهیم. معتقدم برای این بازی، تساوی نتیجه ای غیرمنصفانه می شد و به شایستگی پیروز شدیم. در بسیاری از دقایق، تیمم را کاملا برتر از حریف می دیدم و باید 5 یا 6 گل می زدیم. واضح است که رایو می توانست کار را به تساوی بکشاند ولی گفتم که لایق این سه امتیاز هستیم.»

کارلتو ادامه داد:« وقتی 2 گل پیش هستید و در دقایق پایانی به شما گل می زنند، طبعا شرایط کمی ترسناک می شود ولی خوشبختانه توانستیم برنده از زمین خارج شویم. هر بازی داستان خود را دارد و برایش باید استراتژی خاصی در نظر گرفت. این بازی متفاوت با بازی قبلی برابر شاختار بود و بهتر کار کردیم. در مجموع از تیمم بسیار راضی هستم.»

او در ادامه درباره وضعیت بارسلونا گفت: « دوست ندارم در مورد شرایط فعلی بارسا حرف بزنم چون برای شان احترام زیادی قائلم. این وضعیت و فاصله 10 امتیازی با بارسا برای خود من نیز عجیب است ولی فصلی طولانی را در پیش داریم.»

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی