|

پیشکسوت استقلال: روش بازی این تیم باید تغییر کند

ورمزیار گفت: استقلال اگر می‌خواهد مدعی قهرمانی در لیگ برتر باشد باید روش بازی خود را عوض کند چراکه با این شرایط نمی‌تواند به موفقیت برسد.

لینک کوتاه کپی شد

صادق ورمزیار با اشاره به تساوی استقلال مقابل فجر سپاسی شیراز اظهار داشت: استقلال نتوانست عملکرد چندان خوبی را در شیراز به نمایش بگذارد و تساوی در این جدال عادلانه بود البته نباید کیفیت چمن ورزشگاه را هم نادیده بگیریم. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا؛ پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در بازی‌های گذشته مالکیت توپ را به طور کامل در اختیار داشت اما این اتفاق در بازی با فجر سپاسی رخ نداد و بازیکنان حریف با دوندگی عملکرد بهتری در خط میانی داشتند.

ورمزیار تصریح کرد: در گلی که استقلال دریافت کرد عدم هماهنگی میان بازیکنان این تیم مشهود بود، جعفر سلمانی و حتی یامگا در یارگیری موفق نبودند و سید حسین حسینی نیز تعادل خود را از دست داد تا پیروزی در ثانیه‌های پایانی از دست برود.

وی تاکید کرد: فرهاد مجیدی می‌توانست ترکیب بهتری را برای بازی با فجر سپچاسی انتخاب کند، در نیمه دوم با تغییراتی که به وجود آمد تیم شکل بهتری به خود گرفت. به عنوان مثال ارسلان مطهری تحرک و دوندگی بیشتری در خط حمله داشت.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال باید از اشتباهات این مسابقه درس گرفته و برای بازی‌های آینده از آن استفاده کند تا به امید خدا به موفقیت برسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها