|

تونی الیویرا 75 ساله گزینه عجیب برای سرمربی گری تراکتور!

باشگاه تراکتور در حال مذاکره با سرمربی پرتغالی است که سابقه هدایت این تیم در سه مقطع مختلف را دارد.

لینک کوتاه کپی شد

فیروز کریمی پس از متحمل شدن سه باخت و کسب یک برد طی ۴ هفته ابتدایی لیگ بیست و یکم، پیش از اینکه با حکم اخراج مواجه شود، از هدایت تراکتور استعفا داد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ بعد از پایان همکاری طرفین، از مهدی رحمتی و جواد نکونام به عنوان گزینه‌های اولیه باشگاه تراکتور یاد شد، اما نکو امشب با فولاد به توافق رسید و فعلا خبری از مذاکره با رحمتی هم نیست.

در این شرایط از باشگاه تراکتور خبر می‌رسد که مسئولان این باشگاه در حال مذاکره با یک مربی خارجی هستند؛ برخی‌ها از ارطغرول ساغلام به عنوان خارجی مدنظر تراکتوری‌ها یاد می‌کنند، اما بر اساس اطلاعاتی که از منابع موثق کسب شده، مسئولان باشگاه تبریزی با تونی الیویرای پرتغالی وارد مذاکره شده اند.

تونی الیویرا طی سه مقطع مختلف هدایت تراکتور را به عهده داشته و محبوبیت بالایی در نزد هواداران این تیم دارد؛ نکته مهم در مورد این مربی، اما سن بالای اوست. تونی در حال حاضر ۷۵ سال سن دارد و سال هاست که از دور مربیان فعال خارج شده و خبری از افتخارات دوران ابتدایی و میانی مربیگری اش هم نیست. تکسیرا و رودولفو، دو دستیار تونی که در تراکتور نقش مهمی داشتند هم در حال حاضر تحت قرارداد هستند و نمی‌توانند او را در صورت حضور احتمالی در تبریز یاری کنند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها