|

اسطوره باشگاه استقلال: این تیم هنوز از نظر تاکتیکی مشکل دارد!

حسن روشن صحبت هایی را در مورد وضعیت این روز های استقلال عنوان کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال بیان کرد بازیکنان استقلال از نظر قدرت بدنی مشکلی ندارند، اما از لحاظ تاکتیکی ضعف دارند.

به گزارش شایانیوز و به نقل از میزان؛ حسن روشن درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال گفت:

استقلال در این فصل خوب می‌دود. تیم منصوریان هم خوب بود، اما از لحاظ بدنی ضعیف بود. وقتی شفر آمد، بدنسازی خوبی انجام شد و به همین دلیل هم جام حذفی را بدست آوردند.

او افزود: در حال حاضر استقلال از نظر قدرت بدنی و بدنسازی مشکلی ندارد، اما از لحاظ تاکتیکی ضعف دارد. باید تا آنجا که می‌شود نیم ساعت آخر تمرینات فوتبال ۶ نفره بگذارند تا بازیکنان به هماهنگی برسند. تیم استقلال جوان و خوب است، هماهنگ که هم شود، بهتر هم می‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص بازی استقلال با فجر تصریح کرد: استقلال در این بازی، باید ۴ گل می‌زد و به راحتی می‌برد، اما کم‌تجربگی بازیکنان در مدیریت بازی باعث شد در دقیقه ۹۵ گل بخورد. باید مدیریت بیرون و داخل زمین حواسشان به بازی باشد. اهمیت ندادن به شرایط مسابقه و از دست دادن موقعیت‌ها زیاد بود؛ بازیکنان متوجه نبودند ممکن است دیگر این موقعیت‌ها پیش نیاید.

روشن در پایان درمورد بازیکنان خارجی جذب شده خاطر نشان کرد: دو بازیکن خارجی چون تازه آمده‌اند هنوز با تیم هماهنگ نیستند. دفاع هنوز هماهنگ نیست و لوزی دو دفاع وسط و هافبک دفاعی همخوانی ندارد. چنانچه این ایرادات درست شود استقلال به راحتی می‌تواند برنده باشد. اکثر بازیکنان جوان هستند و بهترین زمان برای پیاده کردن تفکرات مربیان است. بازیکن جوان که باشد، مثل کاغذ سفید می‌ماند و به راحتی می‌توان با آنها کار کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها