|

مدافع سابق آبی ها: استقلال نتایج خوبی گرفته است

مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: این تیم در چهار بازی گذشته نتایج خوبی گرفته و امیدوار هستم که شرایط به همین منوال ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

هاشم بیک زاده در مراسم تقدیر از پیشکسوتان باشگاه استقلال اظهار داشت: ما عضوی از خانواده استقلال هستیم و از اقدام باشگاه استقلال تشکر می‌کنم. از اینکه در بین بزرگان استقلال هستم خوشحالم و امیدوارم با حمایت خاک‌خورده‌های استقلال این تیم امسال بتواند به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

به گزارش شایانیوز و به نقل از فارس؛ هاشم بیک زاده اضافه کرد: شرایط همه تیم‌ها خوب است و استقلال هم شرایط خوبی در این هفته‌ها داشته است. کسب سه برد و یک مساوی، نتیجه خیلی خوبی محسوب می‌شود و تا حدودی هواداران استقلال خوشحال هستند. امیدوارم نتایج استقلال به همین منوال ادامه داشته باشد.

بیک زاده در خصوص عملکرد آجورلو گفت: آجورلو مدیرعامل باتجربه‌ای است و من در تراکتورسازی با او کار کرده‌ام. امیدوارم او اسپانسرهای خوبی به باشگاه بیاورد و مشکلات مالی باشگاه حل شود. اگر مسائل مالی وجود داشته باشد، تمرکز کادر فنی و تیم بهم می‌ریزد. با اسپانسری که مدیرعامل جدید وارد باشگاه کرده، حالا همه چیز در اختیار کادر فنی است و امیدوارم در نهایت نتایجی حاصل شود که مردم و آن عده‌ای که طرفدار استقلال هستند خوشحال شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی