|

علت افت کیفیت بازی مهدی ترابی در بازی های اخیر چیست؟

ترابی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس باوجود افت محسوسی که در این فصل به نسبت سال‌های گذشته داشته، همچنان به اردوهای تیم ملی دعوت می شود.

لینک کوتاه کپی شد

اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با لبنان و سوریه در حالی پیگیری می‌شود که تیم فوتبال پرسپولیس با سه نماینده بیشترین تعداد بازیکن را در بین باشگاه‌های لیگ برتری فوتبال ایران در جمع شاگردان اسکوچیچ دارد. وحید امیری، میلاد سرلک و مهدی ترابی نمایندگان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در تیم ملی ایران هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مشرق نیوز؛ سه بازیکنی که از شروع دور مقدماتی انتخابی جام جهانی قطر جزو مردان مورد اعتماد دراگان اسکوچیچ بودند تا تبدیل به بازیکنان ثابت در کنار لژیونرهای ملی پوش شوند. حید امیری و میلاد سرلک با وجود عملکرد پر فراز و نشیب پرسپولیس توانستند عملکردی مطلوب در ترکیب این تیم داشته باشند تا دعوت دوباره از آنها نقدی را به انتخاب کادر فنی تیم ملی وارد نکند. با این حال اوضاع برای مهدی ترابی کمی متفاوت است.

هافبک ملی پوش پرسپولیس بر خلاف سال‌های گذشته نتوانسته عملکرد درخشان خود را در فصل جاری و حداقل در چهار بازی ابتدایی لیگ و دیدار برابر الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا تکرار کند.

jyedouq0

ترابی در دیدار پرسپولیس با گل گهر سیرجان از نظر فنی حتی در جمع پنج بازیکن اول این تیم هم نبود. این در حالی است که بوژیدار رادوشوویچ، علی نعمتی، مهدی شیری، وحید امیری و عیسی آل کثیر توانستند عملکردی قابل قبول‌تر و نمرات بهتری را از سایت‌های معتبر آماری دریافت کنند.

ترابی در حالی همچنان به تیم ملی ایران دعوت می‌شود که اثر گذاری‌اش روی ۶ گل زده پرسپولیس تنها یک بار بوده است؛ بازیکنی که در قهرمانی سه سال اخیر این تیم نقش بسزایی داشت اما تاکنون عملکردی نا مطلوب داشته است تا او را در فصل سرد فوتبالی قرار دهد.

باید دید ترابی که در دیدارهای اخیر تیم ملی ایران نیز بازی نکرد آیا فرصت خودنمایی مقابل لبنان و سوریه را پیدا می‌کند تا با روحیه‌ای بهتر در تمرینات تیمش هم حاضر شود یا قرار است دوران شکوفایی او باز هم به تعویق بیفتد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها