|

با رد پیشنهاد دو باشگاه لیگ برتر، هافبک پرسپولیس در این تیم ماند

علی شجاعی هافبک نیمکت نشین پرسپولیس در این تیم خواهد ماند.

لینک کوتاه کپی شد

تاریخ نقل و انتقالات فوتبال باشگاهی ایران شب گذشته به پایان رسید و تیم ها دیگر مهلتی برای جذب بازیکن نخواهند داشت. همین موضوع باعث شده بود تیم های لیگ برتری آخرین پیشنهادهای خود را به بازیکنان موردنظر ارائه دهند و علی شجاعی یکی از نفراتی بود که با دو پیشنهاد لیگ برتری در آخرین ثانیه ها مواجه شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛  وینگر غالبا نیمکت نشین پرسپولیس که فصل قبل از میان تیم های استقلال و سپاهان درنهایت تصمیم به حضور در پرسپولیس گرفت، اگرچه در همان چند بازی اول به عنوان بازیکن تعویضی برای سرخ ها در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت و آخرین پنالتی حساس سرخ ها را نیز مقابل النصر به ثمر رساند تا شادی دیبالایی اش در فضای مجازی و بین پرسپولیسی ها وایرال شود اما رفته رفته از ترکیب اصلی فاصله گرفت تا این روزها کمتر کسی سراغی از او بگیرد.

همین موضوع باعث شد دو باشگاه فولاد و نساجی با توجه به وضعیت این بازیکن در پرسپولیس خواهان حضور این بازیکن در تیم خود شوند. پیش بینی می شد شجاعی با توجه به وضعیتش در پرسپولیس و حضوری ثابتی که می توانست در این تیم ها داشته باشد، یکی از این پیشنهادها را بپذیرد اما شب گذشته شجاعی درنهایت تصمیمش را گرفت و با پاسخ منفی به این دو باشگاه تاکید کرد امیدوار است بتواند در پرسپولیس فوتبالش را ادمه داده و به روزهای خوبش برگردد.

به هر روی با توجه به آن چه در 4 بازی گذشته لیگ برتر رخ داده و شجاعی هنوز برای پرسپولیس به میدان نرفته، باید منظر بود و دید درنهایت یحیی گل محمدی به این بازیکن نیز توجه کرده و به او میدان خواهد داد یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها