|

رسول کربکندی مهدی طارمی را با خاک یکسان کرد!

رسول کربکندی : طارمی دچار خودبزرگ‌بینی شده است ؛ او نباید پاسخ سرمربی تیم ملی را می‌داد

لینک کوتاه کپی شد

پیشکسوت فوتبال کشورمان معتقد است که مهدی طارمی مهاجم تیم ملی نباید پاسخ سرمربی این تیم را می‌داد.

رسول کربکندی درباره اتفاق تلخی که پیش از دربی اصفهان رخ داد و منجر به درگذشت هوادار سپاهان شد،‌ اظهار داشت: این موضوع بسیار تأسف‌آور و ناراحت‌کننده بود و به خانواده این جوان تسلیت می‌گویم که داغ سنگینی تحمل می‌کنند. در سال‌های گذشته شاهد وقوع چنین اتفاقاتی در اصفهان بوده‌ایم و تعدادی از جوانان به دلیل استفاده از موتورسیکلت و تصادف، جان خود را از دست داده‌اند که باید این مسئله را از زوایای مختلف بررسی کرد.

رسول کربکندی با اشاره به هشدارهای سرمربی تیم فوتبال سپاهان برای جلوگیری از این اتفاقات تلخ تصریح کرد: محرم نویدکیا بارها در مصاحبه‌های خود تأکید کرده که هواداران سپاهان با موتور جلوی اتوبوس را نگیرند، اما متأسفانه خیلی‌ها به این مسائل توجه نمی‌کنند. وقتی یک بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود، چه دلیلی دارد که هواداران با موتورسیکلت چنین کارهای خطرناکی کنند؟

سرمربی پیشین ذوب‌آهن اصفهان در بخشی دیگر از اظهاراتش گفت: بخش مهمی از این موضوع به مسائل فرهنگی مربوط می‌شود. متأسفانه خانواده‌های ما احاطه کاملی بر جوانان احساسی خود ندارند. این اتفاقات باید یک هشدار بزرگ باشد تا خیلی چیزها در زمینه فرهنگی تغییر کند و مردم بدانند که استفاده از موتورسیکلت و رعایت نکردن شرایط ایمنی، چقدر می‌تواند خطرناک باشد.

رسول کربکندی با بیان اینکه بسیاری از استانداردها در کشورمان رعایت نمی‌شود، خاطرنشان کرد: در فوتبال اروپا حضور هواداران در ورزشگاه‌ها بسیار راحت است و درهای ایستگاه مترو کنار درهای ورزشگاه باز می‌شوند و هواداران هیچ مشکلی بابت این موضوع ندارند. البته سال‌ها طول می‌کشد که این استانداردها را در ایران رعایت کنیم و حالا حتی نمی‌توانیم سیستم VAR را به ایران بیاوریم.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از پارس فوتبال؛ وی درخصوص عدم دعوت از مهدی طارمی به تیم ملی ایران عنوان کرد: آنطور که در رسانه‌ها خوانده‌ام، اسکوچیچ در مورد شرایط تاکتیک‌پذیری بازیکنان ایرانی صحبت کرده بود که فکر می‌کنم حرف بیراهی نزد. چون فوتبال ما از لحاظ تاکتیک‌پذیری نسبت به بسیاری از کشورها عقب‌تر است. به نظرم طارمی نباید پاسخ سرمربی تیم ملی را می‌داد. گاهی اوقات ممکن است یک پدر اشتباه کند، اما این دلیل نمی‌شود که پسر بخواهد جوابش را بدهد!

رسول کربکندی پیشکسوت فوتبال ایران با تمجید از ستاره ایرانی پورتو بیان کرد:طارمی یک فوتبالیست بزرگ است و در شرایط حرفه‌ای بازی می‌کند، اما فکر می‌کنم بازیکن تیم ملی که پاسخ تماس‌های مربیان این تیم را نمی‌دهد، حتماً دچار خودبزرگ‌بینی شده است. دعوت نشدن طارمی می‌تواند یک تلنگر برای او و دیگر بازیکنان تیم ملی باشد که مسائل حرفه‌ای را رعایت کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها