|

شهر خودرو در دیداری دوستانه به مصاف پرسپولیس می رود

از فردا اردوی تدارکاتی تیم فوتبال شهر خودرو خراسان به میزبانی تهران آغاز می شود. قرار است در این اردو این تیم با پرسپولیس هم دیداری داشته ب…

لینک کوتاه کپی شد

4 هفته ابتدایی لیگ بیست و یکم در بحرانی‌ترین وضعیت ممکن برای شهر خودرو گذشت، چرا که آن‌ها تنها هفته اول موفق به تساوی مقابل آلومینیوم شدند و سپس مقابل مس بازی نکردند و مغلوب نفت مسجدسلیمان و هوادار تهران شدند تا با 1 امتیاز در قعر جدول به تعطیلات فیفادی بروند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ نتایج این تیم باعث شد تا برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای آمادگی بیشتر بازیکنان شهر خودرو صورت بگیرد، اردوی تدارکاتی در تهران و انجام دو بازی دوستانه با تیم‌های مدعی لیگ برتر، برنامه‌ریزی بود که کادرفنی شهر خودرو برای تعطیلات دو هفته‌ای فیفادی انجام داد.

قرار است از فردا (چهارشنبه) اردوی تیم فوتبال شهر خودرو خراسان در تهران آغاز شود و پنجشنبه 20 آبان در اولین مسابقه تدارکاتی، شاگردان اکبر میثاقیان به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهند رفت؛ بعد از این مسابقه قرار است شنبه 22 آبان هم دیدار دوستانه دیگری برای عنابی‌پوشان مشهدی برگزار شود و با هماهنگی‌های انجام شده، این تیم به مصاف پرسپولیس و شاگردان یحیی گل‌محمدی خواهد رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها