|

پیشکسوت پرسپولیس: یحیی گل محمدی را خلع سلاح کرده اند!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: متاسفانه ابزار اصلی «یحیی گل‌محمدی» در پرسپولیس از او گرفتند و به نوعی او را خلع صلاح کردند.

لینک کوتاه کپی شد

امیرحسین اصلانیان در خصوص عملکرد پرسپولیس در چهارهفته ابتدایی لیگ، گفت: در چند سال اخیر آنقدر نتایج خوبی گرفتیم که دیگر همه از تیم انتظار برد و ارائه بازی‌های زیبا را دارند اما امسال متاسفانه در پی اتفاقاتی که رخ داد، پرسپولیس قدرت و صلابت همیشگی را در زمین ندارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صد آنلاین؛ پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: نفرات جدیدی هم که به تیم آمدند زمان لازم است تا به هماهنگی برسند. متاسفانه مشکلات بیرونی تاثیر منفی زیادی روی تیم گذاشت. گل‌محمدی هم در مقابل این مشکل تنها بود. از طرفی هم به این خاطر که رقیبان ما مثل استقلال، سپاهان و گل‌گهر بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند، تا الان نتایج خوبی گرفتند. با این حال امیدواریم که مشکلات هر چه زودتر برطرف شود و پرسپولیس دوباره بتواند موفقیت‌هایش را تکرار کند.

وی افزود: متاسفانه به نوعی سرمربی پرسپولیس را خلع صلاح کردند و بهترین ابزار را از او گرفتند و به جنگ فرستادند. جدایی نفرات اصلی در هر پست ضربه زیادی به پرسپولیس زد. متاسفانه مدیران هم تلاش کافی برای حفظ آن نفرات نداشتند تا پرسپولیس برای این فصل با مشکلات زیادی مواجه شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها