|

دوئل جذاب کاوه رضایی و مهدی قائدی در اردوی تیم ملی

در تمرین امروز تیم ملی ، مهدی قایدی و کاوه رضایی ، دو مهاجم پیشین استقلال تقابل جالبی با هم داشتند که صحنه های جالبی را هم رقم زدند.

لینک کوتاه کپی شد

شاید یکی از دلایلی که باعث شد اسکوچیچ تصمیم خود برای خط زدن طارمی را عملی کند، خیال راحت او از بابت وجود مهاجمان با کیفیت و متعدد دیگر در ایران و لیگ‌های مختلف بود. سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد، کاوه رضایی، اللهیار صیاد منش و مهدی قایدی پنج مهاجم ایران هستند که هر کدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارند.

شاید حضور سردار همانند بازی‌های گذشته در ترکیب ایران قطعی به نظر برسد و با توجه به غیبت مهدی طارمی باید منتظر شکل‌گیری زوج جدیدی در خط حمله، در صورت بازی ایران با دو مهاجم باشیم‌. این اتفاق باعث شده مهاجمان ایران با جدیت خاصی در تمرین حاضر شوند.

یکی از تصاویر جالب تمرین امروز ایران دوئل کاوه رضایی با مهدی قایدی برای تصاحب توپ در یک صحنه بود. کاوه با قد و قامت بلند و مهدی قایدی ریزنقش با ویژگی‌های متفاوت‌ با تمام توان در مسابقه درون تیمی شرکت کردند. انگیزه‌های مهاجمان ایران برای محکم کردن جای پای خود در نسلی که مهاجم خوب کم ندارد می‌تواند باعث شود ایران جای خالی مهدی طارمی را احساس نکند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها