|

تعویض های اسکوچیچ برد را برای ایران رقم زد!

تعویض های دراگان اسکوچیچ در نیمه دوم یکی از عوامل مهم برد در بیروت بود.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از شکست تیم ملی ایران در نیمه اول دیدار با لبنان طبیعی بود که دراگان اسکوچیچ در نیمه دوم تغییراتی را در ترکیب تیم ایجاد کند تا بازیکنان با شرایط بهتری بتوانند به سمت دروازه حریف هجوم ببرند و برای رسیدن به گل تلاش کنند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ اگرچه تیم ملی در نیمه دوم با همان ترکیه اولیه بازی را شروع کرد اما رفته رفته اسکوچیچ احساس کرد تیمش نیاز به تغییر دارد و به همین خاطر میلاد محمدی به عنوان یک مدافع چپ وارد زمین شد و جای سامان قدوس را گرفت. با ورود محمدی، وحید امیری ازدفاع چپ به خط هافبک رفت و توانست عملکرد خوبی داشته باشد. امیری در پی ریزی حملات نقش زیادی داشت و گل اول نیز با بازی روبه جلوی او به ثمر رسید.

در ادامه اسکوچیچ بازهم برای هجومی تر شدن تیمش اقدام کرد و اللهیار صیادمنش را به عنوان یک وینگر- مهاجم به جای سعید عزت اللهی به زمین فرستاد. اضافه شدن اللهیار به بازیکنان هجومی تیم ملی یعنی وحید امیری، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون سبب شد تا تیم ایران حملات گسترده ای انجام بدهد.

این پایان تعویض های اسکوچیچ نبود و مربی کروات ایران در دقیقه 85 کریم انصاری فرد را به جای علیرضا جهانبخش به زمین فرستاد تا یک نیروی تازه نفس در خط حمله اضافه شود.

مجموع این تعویض های هجومی توسط دراگان اسکوچیچ سبب شد تا ایران بسیار بهتر از قبل شود و در نهایت در ثانیه های پایانی دو گل بزند.فشاری که تیم ایران به خط دفاعی حریف آورد، باعث شد مدافعان لبنان در صحنه گل اول آن اشتباه را انجام بدهند و باعث بالارفتن روحیه تیم ملی ایران شوند.

به عبارت بهتر می توان گفت تعویض های هجومی دراگان اسکوچیچ در نیمه دوم مصاف با لبنان نقش مهمی در پیروزی مهم در بیروت و ادامه صدرنشینی ایران در جدول گروه داشت.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها