|

تیم ملی سوریه را ببرد به جام جهانی 2022 صعود می کند؟

با پیروزی ایران مقابل لبنان، حاشیه امنیت شاگردان دراگان اسکوچیچ به 8 امتیاز افزایش یافت.

لینک کوتاه کپی شد

 پیروزی فوق‌العاده شیرین مقابل لبنان، حالا تیم ملی را در شرایطی ویژه قرار داده است.

به گزارش فوتبالی، منظورمان از شرایط ویژه این است که تیم ملی، هفته آینده می‌تواند در بازی مقابل سوریه که در اردن برگزار خواهد شد، صعودش به جام جهانی قطر را قطعی کند.

با نتایجی که در بازیهای امروز بدست آمد، تیم ملی با 13 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و کره جنوبی هم – که امارات را شکست داد – با 11 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

تا قبل از بازی امشب عراق و سوریه، لبنان با 5 امتیاز در رده سوم قرار دارد و اگر فرض کنیم عراق سوریه را شکست می‌دهد، شاگردان ادووکات، 6 امتیازی خواهند شد و 7 امتیاز با ایران فاصله خواهند داشت.

ایران در صورتی که سوریه را شکست دهد، 16 امتیازی خواهد شد و با توجه به شرایط جدول، صعودش به جام جهانی را قطعی خواهد کرد. این اتفاق در حالی می‌تواند رخ دهد که در دوره قبلی جام جهانی که شاگردان کارلوس کی‌روش با 22 امتیاز مسافر روسیه شدند، کره جنوبی با 15 امتیاز و به عنوان تیم دوم راهی جام جهانی شد و حالا شاگردان اسکوچیچ این فرصت را دارند که صعودشان به جام جهانی را در آخرین بازی‌شان در سال 2021 قطعی کنند.

به این نکته هم اشاره کنیم که اسکوچیچ به خاطر اخراج در بازی امروز، جلوی سوریه نمی‌تواند روی نیمکت تیم ملی بنشیند و به مانند بازی رفت دو تیم غایب این دیدار خواهد بود و تیم ملی در غیاب سرمربی‌اش در کنار زمین می‌تواند جشن صعود به جام جهانی بگیرد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها