|

شانس بالای صدری برای مدیر عاملی پرسپولیس

مجید صدری

شنیده ها حاکی از آن است که وزارت ورزش طی روزهای آینده و بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی حکم مدیرعاملی صدری را صادر می کند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس اوضاع مدیریتی بدی دارد و بعد از گذشت چند ماه از استعفای جعفر سمیعی هنوز مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی نشده است و صدری به عنوان سرپرست موقت کار می کند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، طبق اعلام بیژن ذوالفقارنسب مشاور وزیر ورزش قرار بود هفته گذشته مدیرعامل پرسپولیس انتخاب و بعد از آن هم اعضای هیئت مدیره پرسپولیس معرفی شوند ولی این اتفاق رخ نداد و خبری از انتخاب مدیرعامل برای پرسپولیس نیست.

از آن طرف مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس که مسئولیت امور را بر عهده دارد بدش نمی آید علاوه بر ریاست هیئت مدیره پرسپولیس، مدیرعامل هم باشد.

وزارت ورزش طی چند وقت اخیر گزینه های مختلفی را برای مدیرعاملی پرسپولیس در نظر گرفت و بررسی وضعیت این گزینه ها در دستور کار سجادی قرار گرفت. با این حال شنیده ها حاکی از آن است که وزارت ورزش هنوز برای انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس روی گزینه خاصی به جمع بندی نهایی نرسیده است و این موضوع به یک کار دشوار برای وزیر جدید تبدیل شده است.

همین موضوع باعث شده تا شانس صدری برای مدیرعاملی پرسپولیس افزایش یابد. آنطور که شنیدیم وزارت ورزش طی روزهای آینده و بعد از پرداخت بدهی کالدرون و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس قرار است حکم مدیرعاملی صدری را صادر کند و او کارش را در پرسپولیس ادامه دهد.  

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها