|

احتمال بازگشت ستاره سابق به تیم ملی!

هافبک ۳۷ ساله نساجی به سال‌های پایانی فوتبال خود نزدیک می‌شود و به نظر ایده‌آل‌هایی برای آویختن کفش‌هایش دارد.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از بزرگ‌ترین نقل و انتقالات پیش از آغاز بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، انتقال مسعود شجاعی بعد از حضور پر سر و صدا در تراکتور به نساجی مازندران بود؛ آن‌هم در شرایطی که شجاعی مدتی را در تبریز به عنوان مربی تجربه کرده بود اما دوست داشت تا برای نساجی در لیگ برتر به میدان برود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شفقنا؛ مسعود شجاعی که نیمی از ۳۷ سالگی خود را هم گذرانده، قراردادی دو ساله را باشگاه نساجی به امضا رساند و به نظر می‌رسد بعد از این‌که قراردادش به پایان برسد، برای خداحافظی از مستطیل سبز تصمیم بگیرد.

البته شجاعی هنوز امیدها و انگیزه‌های زیادی برای فوتبالش دارد، او درباره احتمال بازگشتش به تیم ملی و خداحافظی از فوتبال گفته بود:  صدرصد همه تلاش خودم را می‌کنم؛ سعی می‌کنم تا روزی‌که بتوانم مفید باشم، بازی کنم و امسال حس می‌کنم سال فوق‌العاده‌ای را پشت سر خواهم گذاشت و به تیم ملی برمی گردم.

جالب آن‌که مسعود شجاعی درباره واکنش به سوالی درباره این‌که دوست دارد مقابل کدام بازی خداحافظی برای او برگزار شود، پاسخ داد: خیلی سخت است و واقعا نمی‌دانم اما باشگاهی مثل اوساسونا.

اوساسونا اسپانیا باشگاهی است که مسعود شجاعی در روزهای اوج فوتبالی‌اش پنج سال در آنجا بازی کرد و سابقه ۱۰۰ بار پوشیدن پیراهن این باشگاه اسپانیایی را در کارنامه خود دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها