|

راه حل جدیدی برای درآمد زایی باشگاه پرسپولیس مشخص شد!

باشگاه پرسپولیس قصد دارد از طریق اپلیکیشنی تازه بلیت فروشی را در اختیار بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

در دو فصل گذشته یکی از راه‌های درآمدزایی باشگاه‌های ایرانی به روی آنها بسته شده بود اما حالا به نظر می‌رسد با انجام واکسیناسیون، حداقل از نیم فصل دوم تماشاگران اجازه ورود به ورزشگاه را خواهند داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این در حالی است که البته ورود تماشاگران به ورزشگاه احتمالا بستری را خواهد داشت که در دو سال گذشته ایجاد نشده و هر تیم برای فروش بلیت باید تزریق واکسن را مدنظر قرار دهد و از یک سامانه هوشمند متصل به سامانه سلامت استفاده کند. باشگاه پرسپولیس روز گذشته اعلام آمادگی کرد که با اپلیکیشن تازه خود این کار را انجام دهد.

نکته مهم اینکه اگر ورود تماشاگران از نیم فصل دوم آزاد شود، پرسپولیس شش میزبانی خواهد داشت که یکی برابر استقلال در شهرآورد پایتخت خواهد بود. این یعنی سرخپوشان پتانسیل استفاده از فروش بلیت برای 420 هزار نفر را خواهند داشت و اگر بتوانند حتی 70 درصد حداکثر پتانسیل را محقق کنند، با احتساب میانگین قیمت 30 هزار تومانی برای بلیت ورزشگاه، به درآمد خالص 10 میلیاردی خواهند رسید.

این در حالی است که یک بازی سرخ ها مقابل سپاهان باید در زمین بی طرف برگزار شود و در صورتی این حکم بشکند، احتمالا با حضور 78 هزار نفری طرفداران دو تیم، رقم درآمدزایی افزایش خواهد یافت.

پرسپولیس این روزها مشغول انجام مذاکرات برای آغاز همکاری با کارگزار جدید است و حالا این درآمد از بلیت فروشی هم به نوعی کار را برای سرخپوشان بهتر خواهد کرد. هرچند که اگر میزبانی مسابقت لیگ قهرمانان هم به این تیم برسد، یک درآمد دیگر نیز سرازیر خواهد شد.

مهمترین خبر های تیم پرسپولیس را در این صفحه بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها