|

اولتیماتوم فرهاد مجیدی کارساز شد، خبری از حاشیه نیست!

بازیکنان استقلال این روز‌ها در سکوت کامل خبری زیر نظر کادرفنی در حال تمرین هستند.

لینک کوتاه کپی شد

فرهاد مجیدی با توجه به حساسیت فراوان سه بازی آینده خود در رقابت‌های لیگ برتر، تاکید دارد هیچ گونه خبری از جزئیات تمرینات شاگردانش به بیرون درز پیدا نکند، به همین علت کانال رسمی باشگاه نیز به صورت قطره چکانی اخبار تمرینات را منتشر می‌کند، تا برای نخستین بار آبی‌پوشان پایتخت در یک فضای کاملاً کنترل شده تمرینات تاکتیکی و تکنیکی خود را دنبال کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از میزان؛ نکته جالب توجه اینجاست هیچگونه تصویری نیز از تمرینات استقلالی‌ها از شروع تمرینات آبی‌پوشان در وقفه ایجاد شده در رقابت‌های لیگ برتر در فضای مجازی منتشر نشده تا کسی متوجه نشود مدل تمرینات گابریل پین برای آبی‌پوشان به چه ترتیبی است!

البته اتمام حجت مجیدی با شاگردانش نیز در ایجاد این فضا کاملاً تاثیر داشته است، چون وی به کلیه نفرات حاضر در تمرین هشدار داد به هیچ عنوان دوست ندارد اخبار و اتفاقات درون تمرین به بیرون درز پیدا کند و اگر متوجه شود فردی اطلاعات داخلی تیم را به بیرون داده است، قطعاً از تیم اخراج خواهد شد.

با این حال هواداران استقلال بی‌صبرانه منتظر از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر هستند تا ببینند تفکرات مجیدی به چه شکلی در نحوه بازی استقلال پیاده سازی شده است.

از طرفی حریفان استقلال نیز دیتا و اطلاعات جدیدی از تیم مجیدی ندارند و همین عامل باعث می‌شود آن‌ها با ابهام و تردید نسبت به بازی‌های پیش رو تصمیم‌گیری کنند.

مهمترین خبر های تیم استقلال را در این صفحه بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها