|

احتمال جدایی ستاره شیاطین سرخ، کهکشانی ها او را می خواهند!

مارکای اسپانیا در خصوص احتمال انتقال پوگبا به رئال مادرید در تابستان آینده صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

قرارداد پوگبا در تابستان با منچستریونایتد به پایان می‌رسد و این بازیکن سعی دارد پیش از خداحافظی از فوتبال یک انتقال بزرگ دیگر را تجربه کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرگزاری فارس؛ پوگبا با انتقال از یوونتوس به منچستریونایتد توانست رکورد نقل و انتقالات فوتبال را تغییر دهد ولی نتوانست روند همیشه صعودی را در تیم شیاطین سرخ ایفا کند. او استعدادی بزرگ در دنیای فوتبال بوده ولی در منچستریونایتد زیر نظر مربیان متفاوت آمار پر افت و خیزی از خود به ثبت رسانده است.

14000822000677_Test_NewPhotoFree

پل اسکولز در خصوص شرایط پوگبا گفت: او در سال‌های اخیر ویران شده است. همه می‌دانند چقدر پوگبا استعداد دارد و همه مربیان نیز به او اعتقادا داشتند ولی او پر افت و خیز ظاهر شد. پوگبا هنوز قراردادی جدید امضا نکرده و انگار باشگاه را برای آینده خود گروگان گرفته است.

سایت مارکا با تیتر«یا الان یا هیچ وقت» در خصوص آینده پوگبا نوشت و مدعی شد که این بازیکن در تابستان باید به رئال مادرید بپیوندد.

مارکا نوشت که رئال مادرید شرایط پوگبا را بررسی کرده و در زمان‌هایی برای جذب او علاقه نشان داده است.

طبق برخی گزارش‌ها، کریم بنزما به شدت به پوگبا علاقه‌مند است و دوست دارد که رئال مادرید این بازیکن را در کنار انتقال امباپه نهایی کند تا این 3 ستاره فرانسوی فصل آینده برای کهکشانی‌ها بازی کنند.

مهمترین خبر های فوتبال خارجی را در این صفحه بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها