|

خرید جدید استقلال نیامده کولاک کرد!

تیم فوتبال استقلال موفق شد در یک بازی دوستانه با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم پیشگامان عبور کند.

لینک کوتاه کپی شد
12

تیم فوتبال استقلال از وقفه ایجاد شده به سبب برگزاری دیدارهای تیم ملی و فیفا دی اخیر، یک بازی دوستانه را برابر تیم پیشگامان برگزار کرد و با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی رسید. این دیدار با دستور فرهاد مجیدی پشت درب های بسته و بدون حضور خبرنگاران و عکاسان برگزار شد. برای استقلال، امین قاسمی‌نژاد، رودی ژستد، محمد دانشگر، وریا غفوری و آرمان رمضانی گلزنی کردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ علیرضا رضایی، رشید مظاهری، عارف آقاسی، محمد دانشگر، محمد جواد به‌آفرین، متین کریم‌زاده، بابک مرادی، زبیر نیک نفس، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری، وریا غفوری، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، رضا آذری، جعفر سلمانی، رودی ژستد، امیر حسین حسین‌زاده، سبحان خاقانی، امیرعلی صادقی، امین قاسمی‌نژاد، آرمان رمضانی و ارسلان مطهری در این دیدار دقایقی به میدان رفتند.

در گزارشی که رسانه رسمی باشگاه استقلال منتشر کرده، آمده است: در دقیقه ۳ این بازی، جعفر سلمانی با یک شوت دروازه تیم پیشگامان را تهدید کرد که با دفع دروازه‌بان این تیم همراه شد و توپ برگشتی با شوت حسین‌زاده همراه شد که با اختلافی اندک از بالای دروازه راهی اوت شد.

در ادامه این بازی، حملات پر دامنه آبی‌پوشان فرصت‌های خوبی ایجاد کرد که منجر به گل نشد. در یکی از جدی‌ترین فرصت‌ها، حسین‌زاده در داخل محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که دروازه‌بان تیم پیشگامان توپ را دفع کرد.

در دقیقه ۲۰ فرصت خوبی برای قاسمی‌نژاد ایجاد شد ولی شوت او در داخل محوطه جریمه، از کنار دروازه به شکلی خطرناک راهی اوت شد. در این مصاف و در دقیقه ۲۲ و برخلاف جریان بازی، ارسال یک ضربه ایستگاهی روی دروازه استقلال با ضربه سر بهنام حبیبی وارد دروازه استقلال شد.

بعد از این گل تیم استقلال یک پارچه حمله کرد و در دقیقه ۲۵ روی ارسال آقاسی، قاسمی‌نژاد با یک شوت دروازه پیشگامان را باز کرد تا بازی مساوی شود‌. دو دقیقه بعد ارسال یک کرنر با ضربه سر ژستد همراه شد که دروازه‌بان پیشگامان با واکنشی دیدنی مانع از گلزنی استقلال شد.

در ادامه تیم استقلال به حملات خود ادامه داد ولی بی دقتی در دادن پاس نهایی منجر به این نشد که آبی‌ها بتوانند گلی به ثمر برسانند تا اینکه ژستد در دقیقه ۴۰ با یک ضربه عالی گل دوم را به ثمر رساند. در دقیقه ۴۲ دانشگر موفق شد کرنر ارسالی از سوی مهدی‌پور را به گل سوم تبدیل کند و تا نیمه نخست سه بر یک به شود استقلال به پایان برسد.

در نیمه دوم تیم استقلال که با ترکیبی متفاوت به میدان آمده بود، در همان ابتدای کار دو فرصت داشت که اولی را امیرعلی صادقی و دومی را متین کریم‌زاده به دست آورد که این دو فرصت از دست رفتند.

تیم استقلال در دقیقه ۷۰ موفق شد گل چهارم را به ثمر برساند. پاس بابک مرادی به وریا غفوری، او را در موقعیت شوت‌زنی قرار داد تا این بازیکن با یک شوت گل چهارم را به ثمر برساند. در دقیقه ۸۰ بازی آرمان رمضانی پاس وریا غفوری را با یک شوت عالی به گل پنجم تبدیل کرد.

تنها دو دقیقه بعد از گل پنجم استقلال، سبحان خاقانی با یک شوت دیدنی می‌توانست گل ششم را به ثمر برساند که واکنش عالی دروازه‌بان تیم پیشگامان مانع از این اتفاق شد. در اواخر این بازی تلاش شاگردان فرهاد مجیدی برای زدن گل‌های بیشتر حاصلی نداشت تا بازی با برتری ۵ بر یک استقلال به پایان برسد.

مهمترین خبر های تیم استقلال را در این صفحه بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها