|

ترافیک در خط حمله استقلال، نقطه قوت یا نقطه ضعف؟

تیم استقلال در حالی ۴ هفته از رقابت‌ های لیگ برتر را پشت سر گذاشته است که در خط حمله با ترافیک مهاجمان رو به رو شده است.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال استقلال ۴ هفته از رقابت‌های لیگ برتر را پشت سر گذاشته است و با ۳ پیروزی پیاپی و یک تساوی مقابل تیم فجر سپاسی شیراز، با کسب ۱۰ امتیاز توانسته است به صدر جدول این مسابقات برسد.

به گزارش «شانیوز» و به نقل از ایسنا؛ یکی از نکات مهم تیم استقلال در این ۴ بازی، استفاده از ترکیب‌های متفاوت توسط فرهاد مجیدی بود. سرمربی آبی‌ها با توجه به نفرات و شرایط تاکتیکی تیمش هنوز نتوانسته ترکیب ثابت مد نظر خود را پیدا کند و یکی از این تغییرات برجسته‌ای که در این ۴ بازی قابل مشاهده بود، حضور مهاجمان مختلف استقلال در این بازی‌ها بود.

ترافیک در خط حمله استقلال موجب شده است رقابت قابل توجهی میان مهاجمان شکل بگیرد. در این بین هم برخی گله‌مندی‌هایی شکل گرفته است که باعث شده خط حمله آبی‌ها در هیجان‌انگیزترین حالت خود در چند سال اخیر قرار بگیرد.

جوانانی که عرصه را بر باتجربه‌ها تنگ کردند

محمدرضا آزادی، سبحان خاقانی، امیرعلی صادقی و امیرحسین حسین‌زاده بازیکنان جوان تیم فوتبال استقلال هستند که در خط حمله برای استقلال بازی می‌کنند. حسین زاده تنها مهاجم استقلال است که در ۴ بازی اول استقلال در رقابت‌های لیگ برتر به میدان رفته است و امیرعلی صادقی در بازی مقابل ذوب‌آهن در دقیقه ۸۳ به بازی گرفته شد. در این بین محمدرضا آزادی و سبحان خاقانی بازیکنانی هستند که همچنان فرصت بازی برای آبی‌ها پیدا نکرده‌اند. تاکید ویژه مجیدی به جوانگرایی و حضور بازیکنان جوان در ترکیب استقلال باعث شده بازیکنی مثل حسین‌زاده بتواند در تمام بازی‌های تیم به میدان برود و این تفکر، راه را برای جوانان استقلال باز کرده است تا بتوانند خود را به سرمربی آبی‌ها ثابت کنند.

مطهری و قاسمی‌نژاد در تکاپوی رسیدن به ترکیب ثابت

ارسلان مطهری در ۲ بازی اول استقلال در لیگ در ترکیب ثابت حضور داشت و در نیمه دوم بازی‌های این تیم مقابل هوادار و ذوب‌آهن تعویض شد. مطهری همچنین موفق شد در بازی سوم آبی‌ها مقابل تراکتور طلسم گلزنی‌های خود را بشکند و در بازی مقابل فجر به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد. مطهری به علت عدم حضور ثابت خود در ترکیب آبی‌ها مقداری از شرایط خود گله‌مند است و باعث شده شرایط برای این بازیکن مقداری سخت شود. همچنین امین قاسمی‌نژاد یکی دیگر از بازیکنان استقلال است که فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده است و مجموعا در ۲ بازی مقابل هوادار و تراکتور، ۱۵ دقیقه به میدان رفته است. همچنین آرمان رمضانی نیز همچنان نتوانسته است در ۴ بازی اول استقلال برای تیمش بازی کند.

1481979_712

کوین یامگا و رودی ژستد از بازیکنان جدید تیم فوتبال استقلال هستند که در خط حمله آبی‌ها به کار گرفته شدند. یامگا که پست اصلی‌اش وینگر راست است، موفق شده در بازی مقابل تیم‌های ذوب‌آهن و فجر سپاسی مجموعا ۳ گل به ثمر برساند. عملکرد خوب یامگا باعث شده این بازیکن از امیدهای اصلی گلزنی آبی‌ها به حساب بیاید و تا حدودی بتواند خود را در ترکیب ثابت آبی‌ها جای دهد. همچنین رودی ژستد از بازی مقابل فجر به کار گرفته شد اما هنوز نتوانسته به هماهنگی کاملی با اعضای تیم برسد و باید منتظر بازی‌های بعد و عملکرد این بازیکن ماند تا مشخص شود این بازیکن تا چه اندازه در تفکرات سرمربی آبی‌ها قرار خواهد گرفت.

176479

مهمترین خبر های تیم استقلال را در این صفحه بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها