|

عابدزاده و نیازمند در انتظار تصمیم اسکوچیچ، زمان تغییر نیست؟

تغییر دروازه بان آنهم در تیم ملی کمتر رخ می دهد و مربیان کمتر مرد شماره یک تیم ملی را تغییر می دهند.

لینک کوتاه کپی شد

در فوتبال حرفه ای مرد شماره یک تیم یک دروازه بان است و اصلا از این عبارت که دو سه دروازه بان شماره یک داریم و هر سه می توانند شماره یک باشند و عبارتی از این دست بکار نمی برند اما بدون شک تیمی که دروازه بان دوم و سوم خوبی دارد نسبت به دیگر تیم ها از ضریب موفقیت بیشتری برخوردار است. همان طور که اشاره شد مربیان در روزهای سخت از اشتباه دروازه بان خود حمایت می کنند و یک یا دو اشتباه هیچ گاه موجب نمی شود سرمربی اعتماد خود را نسبت به مرد شماره یک از دست دهد. 

به گزارش «شانیوز» و به نقل از شهر خبر؛ تیم ملی فوتبال ایران اکنون چنین وضعیتی دارد. در حضور علیرضا بیرانوند باتجربه تیم ملی روی نیمکت هم دو دروازه بان با کیفیت دارد. سید پیام نیازمند و امیر عابدزاده. دو دروازه بان جوان و آینده دار که در ابتدای مسیر به عضویت تیم های اروپایی در آمده اند و با روندی که در پیش گرفته اند به سرعت به دروازه بان های قابل اعتماد تبدیل شده اند. چارچوب تیم ملی در آینده ای نزدیک در انتظار یکی از این دو دروازه بان خواهد بود چرا که قرار نیست همیشه علیرضا بیرانوند مرد شماره یک تیم ملی باشد. به همین بهانه آنها در تمرینات سختکوش هستندو  به اندازه مرد شماره یک تیم ملی تمرین می کنند تا آمادگی بدنی خود را حفظ می کنند. کمترین دستاورد این تفکر این است که در بازگشت به تمرینات تیم باشگاهی آماده نشان می دهند و دوباره در بازی های لیگ به میدان می روند. 

حضور این دروازه بانان در اردوی تیم ملی موجب شده تیم ملی در آستانه صعود به جام جهانی نگرانی از بابت خط دروازه نداشته باشد. از سویی در جام جهانی هم یکی از نقاط قوت تیم ملی قطعا خط دروازه اش خواهد بود. پیش بینی می شود با قطعی شدن صعود تیم ملی به جام جهانی این دروازه بان هم شانس بازی برای تیم ملی پیدا کنند.

01664158

01664157

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها