|

رقم قرارداد خارجی های پرسپولیس باورنکردنی است!

پرسپولیسی‌ها مدعی هستند دو بازیکن خارجی شان روی هم رفته به اندازه یک چهارم بازیکن خارجی استقلال هم پول نگرفته اند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس این روز‌ها همچنان منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی اش است تا بالاخره قرارداد دو بازیکن خارجی و جدیدی که از استقلال تاجیکستان خریده را نهایی کند. وحدت هنانوف و منوچهرصفروف، هر دو قریب به یک هفته پیش به تهران رسیده اند، ولی هنوز با باشگاه پرسپولیس قرارداد نبسته اند.

به گزارش «شانیوز» و به نقل از فرارو؛ این دو، در تست‌های پزشکی باشگاه هم شرکت کرده و مشکلی نداشته اند، ولی به دلیل بسته ماندن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس این دو هنوز بدون قرارداد به تمریناتشان در باشگاه پرسپولیس ادامه می‌دهد. مسئولان باشگاه پرسپولیس ادعا کرده اند طلب گابریل کالدرون پرداخت شده و این پنجره به زودی باز می‌شود، ولی هنوز خبری نیست.

در همین راستا، امروز روزنامه ایران ورزشی گزارشی درباره رقم قرارداد این دو بازیکن جدید پرسپولیس منتشر کرده که تا حدی باونکردنی به نظر می‌رسد. در این گزارش، رقم پرداختی پرسپولیس برای هر دو بازیکن روی هم ۸۰ هزار دلار عنوان شده که یک چهارم رقمی است که استقلال برای یامگا پرداخته است. در بخشی از این گزارش آمده است: «گفته می‌شود قرارداد این دو بازیکن سه ساله خواهد بود، ضمن اینکه هیچ بند خاصی برای فسخ قرارداد وجود ندارد. با این حال باشگاه پرسپولیس باید توجه کند که با پرداخت حقوق ماهیانه، می‌تواند در فصول آینده از فسخ یکطرفه این بازیکنان جلوگیری کند.

رقم قرارداد وحدت و منوچهر به شکلی است که این دو بازیکن را در زمره ارزان‌ترین خارجی‌های تاریخ باشگاه پرسپولیس قرار می‌دهد و نکته جالب اینکه آن‌ها اگرچه هنوز دستمزدی نگرفته‌اند، اما بخشی از این قرارداد را هم تا همین حالا استفاده کرده‌اند!

به گفته یک منبع آگاه در پرسپولیس رقم قرارداد این دو بازیکن در مجموع به ۸۰ هزار دلار (کمتر از ۳/۲ میلیارد تومان) می‌رسد یعنی مجموع قرارداد آن‌ها به اندازه یک بازیکن متوسط به بالای ایرانی هم نیست. این در حالی است که استقلال اخیراً دو مهاجم خارجی گرفته که به زعم همین منبع آگاه در پرسپولیس برای یکی ۳۰۰ و برای دیگری ۴۰۰ هزار دلار پرداخت کرده است.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها