|

یحیی تغییری در ترکیب پرسپولیس می دهد؟، شاید 352!

یحیی گل محمدی در دیدار دوستانه مقابل پدیده تاکتیک های مختلف دفاعی را امتحان کرد

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به دنبال دستیابی به ترکیبی کامل برای قلب دفاعی تیمش است و در دیدار تدارکاتی از این فرصت سود برد.

به گزارش «شانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ جدایی شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان از پرسپولیس طی فصل اخیر باعث شده تا یکی از بزرگترین نقاط قوت این تیم با چالش مواجه شود. پرسپولیس به واسطه قدرت دفاعی خود طی فصول اخیر به خوبی توانسته از عناوین قهرمانی خود دفاع کرده و به نتیجه مطلوب دست یابد. این مساله اما در فصل گذشته با جدایی شجاع خلیل زاده و در این فصل هم جدایی محمدحسین کنعانی زادگان با تغییراتی مواجه شده تا سرخ‌ها با چالش بزرگی مواجه شوند.

 یحیی گل محمدی برای تقویت خط دفاعی خود بعد از جدایی این دو بازیکن، اقدام به جذب فرشاد فرجی در نیم فصل گذشته و علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی در این فصل کرد. مدافعانی که با خصوصیات مختلف به دنبال تقویت قلب دفاعی سرخپوشان هستند و در کنار سیدجلال حسینی امیدوار به تکرار موفقیت این تیم در ادامه مسیر هستند.

 سرمربی سرخپوشان که در دیدارهای اخیر بیشتر از زوج فرشاد فرجی و سیدجلال حسینی خصوصا در دیدارهای لیگ قهرمانان سود برده بود، در بازی قبلی علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی را هم وارد بازی کرده است. نعمتی که خصوصیات حضور در سمت چپ دفاعی را نیز داراست، رفته رفته به دنبال اثبات توانایی خود در این تیم است تا بتواند شرایط لازم برای دنبال کردن هدف خود در ترکیب سرخپوشان را دنبال کند.

گل محمدی برای بازی تدارکاتی امروز تیمش مقابل پدیده نیز ابتدا از زوج سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی در نیمه اول سود برد و در نیمه دوم هم زوج فرجی و ابراهیمی را به کار گرفت و از نعمتی در سمت چپ استفاده کرد. نکته دیگر هم در این بازی مهدی شیری در سمت راست دفاعی در نیمه اول به کار گرفته شد و در نیمه دوم مدافع راست تاجیکستانی تازه به خدمت گرفته شده، مورد ارزیابی قرار گرفت.

 باید دید در ادامه لیگ و با توجه به موقعیت حساس این تیم برای حضور در جمع مدعیان، یحیی گل محمدی چه تدابیری را برای موفقیت تیمش دنبال خواهد کرد و کدام بازیکن قادر خواهد بود طبق نظر کادرفنی در ترکیب اصلی جایگاه خود را تثبیت کند.

مهمترین خبر های تیم استقلال را در این صفحه بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها