|

جدیدترین آرای کمیته اخلاق اعلام شد

کمیته اخلاق آرای جدید خود را اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جدیدترین آرای صادره از سوی کمیته اخلاق منتشر شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ آرای کمیته اخلاق به شرح زیر است:

*غلامحسین قنواتی، مدیرعامل باشگاه شهرداری بندرماهشهر به سه ماه محرومیت از تمامی فعالیت های فوتبالی و پرداخت 30 میلیون ریال محکوم شد. قنوانی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

*موسی هاشم زاده، مربی باشگاه سرخ پوشان تهران به دوازده ماه محرومیت از تمامی فعالیت های فوتبال و پرداخت مبلغ 500 میلیون ریال محکوم شد و از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

*در خصوص صدور رای قطعی صادق افشار، مدیرباشگاه کاسپین مهر قزوین با توجه به پرداخت جریمه نقدی فعالیت نامبرده در این خصوص از جانب کمیته اخلاق بلامانع است.

*با توجه به اینکه رای محکومیت صادره علیه هخامنش نائیج ونوش، بازیکن قطعیت یافته و نامبرده نسبت به پرداخت جریمه نقدی اقدام کرده است، لذا محکومیت وی به یک جلسه محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی برابر دادنامه صادر می بایست اجرا شود. همچنین ادامه فعالیت نامبرده صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تایید از این کمیته امکان پذیر خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها