|

ماجرای رسیدن پیراهن طارمی به صیادمنش و دلیل دلخوری جدید مهدی

اللهیار صیادمنش

پیراهن شماره 9 که چند سالی است بر تن طارمی ستاره تیم ملی است قبل از دیدار با لبنان به دستور یک فرد خاص به اللهیار صیادمنش اهدا شد.

لینک کوتاه کپی شد

مهاجم تیم پورتو امروز به یک دلیل جدید مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. در روزهایی که هنوز درباره نبود مهدی طارمی در فهرست تیم ملی برای بازی با لبنان و سوریه صحبت می‌شود، حضور اللهیار صیادمنش با پیراهن طارمی در بازی مقابل لبنان باعث انتشار خبرهای جدیدی درباره طارمی و تیم ملی شده است.

به گزارش «شایانیوز»، بر اساس ادعای خبرورزشی، پیراهن شماره 9 که چند سالی است بر تن مهدی طارمی ستاره تیم ملی است قبل از دیدار با لبنان به دستور یک فرد خاص به اللهیار صیادمنش جوان 20 ساله اهدا شد که تازه دعوت شده است! شاید اگر این پیراهن به کاوه رضایی با تجربه یا حتی مهدی ترابی تحویل داده می‌شد مهدی طارمی دلخور نمی‌شد اما این اقدام کمی عجیب است.

خبرورزشی در ادامه گزارشش مدعی شده این موضوع باعث دلخوری طارمی شده چرا که اسکوچیچ هم در مورد این بازیکن صداقت یا روراستی لازم را نداشته باشد. سرمربی تیم ملی از یک طرف مصاحبه کرده و از این بازیکن تعریف می‌کند و از طرف دیگر پیراهن شماره 9 را به شکل طعنه‌آمیزی به یک جوان ۲۰ ساله می‌بخشد تا مهدی طارمی را تحریک کند!

این ادعا در حالی مطرح می شود که تیم ملی در هر مسابقه می تواند نام 23 بازیکن را رجیستر (ثبت) و باید شماره پیراهن آنها را نیز اعلام کند. با توجه به کنار رفتن طارمی و اضافه شدن اللهیار صیادمنش تنها شماره‌ای که می توانست به او تعلق بگیرد شماره 9 بوده و با توجه به تاکید فیفا و ای اف سی بر معرفی 23 بازیکن همراه با شماره پیراهنشان، اسکوچیچ این امکان را نداشت که مثلا شماره 24 یا شماره دیگری را به صیادمنش بدهد.

به طور مثال در بازیهای گذشته پیراهن شماره 16 تیم ملی در اختیار مهدی ترابی بود اما با توجه به آنکه او جلوی لبنان جایی در فهرست 23 نفره تیم ملی نداشت، پیراهن او در اختیار یاسین سلمانی قرار گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها